סרטון טיקטוק של הצעת נישואין, שהייתה אמורה להיות מקורית ומרגשת, הצליח לשבור את הרשת אחרי שההצעה נהרסה לגמרי. הסרטון הוויראלי, שהועלה על ידי משתמשת הטיקטוק Mistieknight, צבר מיליוני צפיות לאחר שהתוכנית "המושלמת" של בן הזוג הרומנטיקן השתבשה – והכל בגלל ארוסתו. צפו בהצעת הנישואין שנגמרה בכישלון מוחלט:

הצעת הנישואין שהשתבשה (צילום: mistieknight TIKTOKׂ)

בתחילת הסרטון אפשר לראות את בת הזוג בוכה ואומרת: "אני כל כך מצטערת", לפני שהסרטון קופץ חודש אחורה ומציג את הסיטואציה שהתרחשה. בשלב זה, אפשר לראות את הגבר הנרגש קושר את טבעת האירוסין הנוצצת אל קבוצת בלוני הליום, בזמן שהעיניים של בת הזוג מכוסות לגמרי.

מיד לאחר שסיים לארגן את הכל, האישה הסירה את כיסוי העיניים ונחשפה הצעת הנישואין המרגשת, לפני שהעניינים החלו להשתבש. בת הזוג החזיקה זר שושנים בידה האחת ואת צרור הבלונים ביד השנייה, בזמן שהגבר כרע ברך והציג בפניה שלט "התנשאי לי?". מרוב התרגשות, ואחרי שכבר הסכימה להצעה, זר הבלונים פרח מידיה של בת הזוג ואיתו הטבעת היקרה. 

בן הזוג החל לנסות לרוץ ולקפוץ כדי להשיג את הבלונים, אך אלו כבר התרחקו והטבעת אבדה בשמיים. לאחר הסרטון פורסם, הגולשים לא יכולים היו להישאר אדישים לתקרית המאכזבת, שלמען האמת לא הייתה לגמרי מפתיעה. "כואב לי עליו אבל מודה שצחקתי מהטיפשות. מי שם טבעת על בלונים?", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "זו לא היא הרסה את זה, זה הוא שבכלל שם את הטבעת על בלוני הליום שיכולים לעוף".