אחרי 17 שנים בהן שהו מתחת לאדמה, גל של ציקדות מסוג Brood X החלו להופיע בחלקה המזרחי של ארה"ב והן פשוט בכל מקום. הציקדות, מעין צרצרים, חיות רק בין שבועיים לארבעה בתור בוגרות, אך במהלך חייהן הן יכולות לגרום לנזק משמעותי. סרטון אחד מתוך חברת החדשות CNN הפך לוויראלי במיוחד, בזכות הופעתה של ציקדה אחת, שמשכה את תשומת ליבו של אחת הכתבים. צפו בתיעוד המצחיק מתוך השידור החי: 

אנו נתקלים הרבה בסרטונים מתוך דיווחי חדשות בהם אנשים חיצוניים מתפרצים למסך וגונבים את ההצגה, אך הפעם היה מדובר בחרק אחד קטן. במהלך שידור חי מוושינגטון, אפשר לראות את הכתב, מנו ראג'ו, מתכונן לעלות לשידור בזמן שהחרק הגדול מתהלך על החליפה שלו. תחילה, הכתב כלל לא הבחין בקיומה של הציקדה, אך בשלב מסוים הוא לא היה יכול להתעלם ממנה.

הציקדה החמקמקה החלה לטפס במעלה החליפה, עד שהגיעה לצוואר, מה שגרם לכתב לבהלה כשמיד החל לקפוץ ולהתנער ממנה. "יש עליי עוד? הם בשיער שלי?", אמר ראג'ו, תוך שעמיתיו לעבודה צוחקים מהתקרית. לאחר השידור, אותו הכתב העלה את הסרטון לעמוד הטוויטר שלו תחת הכיתוב: "היה אורח לא רצוי שניסה לזחול לשידור החי שלי מוקדם יותר", והפך לוויראלי ברחבי הרשת עם מיליוני צפיות.