כשמדובר בחתונות, יש כלל אחד עיקרי שהאורחים, ובעיקר האורחות צריכים לשמור עליו – רק הכלה לובשת לבן. בסיפור שלפנינו, אישה אחת חשפה בעמוד Kidspot.com.au, כיצד אורחת אלמונית הגיעה לחתונה שלה בשמלה לבנה ואף התיישבה במקומה באזור קבלת הפנים. רק בדיעבד, הכלה הבינה בדיוק מי היא האורחת החצופה, ומה הסתיר ממנה בעלה המיועד.

בכתיבה אנונימית הכלה סיפרה שלרגע אחד היא לא נכחה בקבלת הפנים באירוע, וכבר מקומה נתפס בידי אישה אחרת, שכלל לא הוזמנה לאירוע. האחות של הכלה הבחינה באישה וחשה "תחושה רעה" לגבי הסיטואציה והאופן בו היא יושבת נינוחה על כיסא הכלה בסמוך לחתן. "אחותי לא אהבה מה שהיא ראתה אז היא צעקה לה 'זה המושב של אחותי', אבל לא היא ולא בן זוגי לא התייחסו", כתבה הכלה. 

לאחר מכן האחות צעקה לאורחת מול כולם: "אני לא יודעת מי את, אבל את לא יכולה להשתתף בחתונה כשאת לבושה בלבן ואז עוד לשבת במקומה של הכלה". בשלב זה כל עיני האורחים היו נשואות אל האורחת, אז היא החליטה לקום מהכיסא, תוך שהיא אמרה לחתן: "אני אדבר איתך אחר כך". 

כאשר הכלה הגיעה היא הוסבר לה מה התרחש ברגעים שלא הייתה והיא החליטה להתעמת עם בן זוגה בנוגע לזהותה של האישה האלמונית. רק אחרי ויכוח סוער, הכלה הבינה – אותה האישה הייתה גם כן במערכת יחסים עם בעלה וגילתה שהוא מתחתן. כך, החתונה כולה בוטלה והכלה נותרה שבורת לב. "היו לי חששות אבל סירבתי להאמין. פשוט תסמכו על האינסטינקטים שלכם", כתבה הכלה הפגועה.