מוטב מאוחר מאשר לעולם לא, חשב בלבו בוודאי תושב סן פרנסיסקו שהשיב לספרייה תקליט של בוב דילן ששאל ממנה – באיחור של כמעט 50 שנה. העובדים בספריית אוניברסיטת הייטס שבאוהיו הופתעו לגלות בתוך חבילת הדואר שהגיעה לשם לאחרונה את תקליט Self Portrait, שהושאל מהספרייה בשנת 1973 על ידי הווארד סיימון, אז תלמיד בכיתה ח'.

סיימון, שמצא את התקליט באוסף האישי שלו, צירף לחבילה מכתב שבו כתב: "אני מנצל את ההזדמנות להפנות את תשומת לבי לכמה מפריטי החיים הרבים שבגלל הקריירה והמשפחה נזנחו במהלך השנים הרבות". הוא ציין עוד כי האלבום אינו נמצא "במצב נהדר", והוסיף: "אני מחזיר את הפריט באיחור (לפי הספירה שלי, כ-17,480 יום, נכון לכתיבת שורות אלה). זה די מאוחר, ואני מצטער!".

הספרייה, ששמחה לקבל בחזרה את התקליט, מיהרה להבהיר כי לא תעניש את סיימון, משום שהם לא גובים קנסות באיחור כה רב. "הדבר המצחיק בזה הוא שאנחנו לא גובים קנסות באיחור - כל עוד אנחנו מקבלים את הפריט בחזרה, אנחנו לא רואים צורך להעניש אנשים", אמרה מנהלת הספרייה והוסיפה: "אנו אסירי תודה על כך שסיימון החזיר את התקליט". כמו כן, דווח כי סיימון גם כלל בחבילה תרומה של אלבום אישי שלו,  "ווסטרן רזרב", במטרה שהספרייה תכלול אותו באוסף המוזיקה שלה.