גבר סיני, שנישא בחתונת בזק לאישה ששידכה לו משפחתו, הופתע לגלות שאשתו היא לא מי שחשב לעצמו. משפחתו של ין צ'אנג, בן ה-35, הייתה מיואשת מהבן הרווק והחליטה לשלוח לו אותו לשדכנית, שהציעה לו לפגוש אישה בשם ננה. השניים, שגרים במחוז מונגוליה הפנימית, נישאו לזה לזו מבלי להכיר לעומק, אך נתקלו בבעיות בירוקרטיות בשל העובדה שננה הייתה נשואה בעבר.

לפני החתונה, צ'אנג שלח לארוסתו תשלום מסורתי בשווי של 148 אלך רנמינבי (כ-23 אלף דולר) כדי להבטיח את הנישואין. מהר מאוד אחרי האירוע, ננה הודיעה לבעלה הטרי כי נוסעת בחזרה לעיר הולדתה כדי לעזור להוריה, ובשלב זה צ'אנג עדיין לא חשד בדבר. כחודש  אחרי שננה נסעה, צ'אנג נדהם למצוא סרטון ברשת החברתית Kuaishou, בו הוא ראה את אשתו מתחתנת עם גבר אחר. 

הבעל שבור הלב החליט לעשות מעשה קיצוני ונסע אל העיר בה נערכה החתונה, שם הוא מצא את אשתו עם הגבר האחר. אחרי שהבעל הזמין את המשטרה המקומית, התבררה התרמית הגדולה שתוכננה מאחורי גבו לאורך כל התקופה. ממצאי החקירה עלה כי ננה והשדכנית הן חלק מרשת נוכלים שנהגה לרמות גברים נואשים. 

שתי הנשים זיהו את הפוטנציאל, ארגנו חתונות בזק ועקצו את התשלום המקדים לנישואין. יחד עם עוד שלושה אנשים, שתי הנשים נעצרו בחשד שהיו מעורבות ב-19 חתונות מאותו הסוג, בהן נעקצו במצטבר כ-2 מיליון רנמינבי (כ-314 אלף דולר). כמו כן, החוקרים סיפרו כי רוב הקורבנות היו מאזורים כפריים ובני אותו הגיל פחות או יותר.