המשטרה בפלורידה נקלעה לקרב יריות סוער עם שני ילדים, לאחר שפרצו לבית והשתמשו ברובה סער AK-47 שמצאו בתוכו. טרוויס אובראיין בן ה-12 וניקול ג'קסון בת ה-14, מתמודדים בימים אלו עם עבירות פליליות חמורות הכוללות ניסיון רצח של שוטרים, פריצה וגניבת נשק, אחרי שברחו מבית הילדים בו הם גרים. צפו בקרב היריות שתועד ממצלמת הגוף של אחד השוטרים:

קרב היריות ממצלמת הגוף של אחד השוטרים (צילום: Volusia Sheriff's Office)

לדברי בית הילדים בפלורידה, אובריאן חולה סכרת וברח מהמקום ללא התרופות שלו, מה שהיה עשוי להפוך למצב קריטי אחרי 4 שעות ללא אינסולין. כמו כן, השריף במחוז וולוסיה, מייק צ'יטווד, סיפר לעיתונאים: "קיבלנו תלונה על רעשי פריצה וכשהגענו למקום ראינו חלון שבור, סימן ברור לכניסה כפויה". צפו בנאום השריף אחרי האירוע הקשה: 

בהמשך צ'יטווד סיפר כי לאחר שהקיפו את הנכס הם הבחינו בבירור בשני הצעירים, שלקחו מהבית את רובה הסער, רובה צייד ואקדח, כשהם חמושים בעוד 200 מחסניות כדורים. "בשעה 08:28 הסמל הראשון הגיע למקום וכבר בשעה 08:33 התקבל דיווח על יריות מהנכס", סיפר צ'יטווד. לדבריו, בן ה-12 יצא חמוש והחל לירות לכל עבר ולאיים על השוטרים בחייהם. 

מיד אחריו גם בת ה-14 הצטרפה לאירוע עם רובה הציד ופתחה באש. כדי להשתלט על האירוע, השוטרים נאלצו לירות בנערה והיא נפגעה בחזה ובזרוע, אך קיבלה טיפול חירום לאחר שנוטלה וכעת מצבה יציב. "השוטרים הראו איפוק בגלל הגיל של הילדים אבל לא נותר לנו מה לעשות אלא לירות שהם כדי להשתלט על המצב. עשינו מה שהיינו צריכים לעשות", סיפר השריף.