מק-נגאט אחד בודד של מקדונלד'ס, שנראה דומה לדמות ממשחק הווידאו הפופולרי Among Us, הפך לאחד הפריטים החמים באתר הקניות Ebay. אדם אחד, הקורא לעצמו ברשת פוזלינה, העלה בשבוע שעבר את המק-נגאט למכירה, כאשר הצעת המחיר הסופית של השניצלון הקטן הגיע לכמעט 100 אלף דולר. 

פוזלינה, מיוטה שבארה"ב, הציג את הפריט המשונה כ"אותנטי אך משומש", כחלק משיתוף פעולה שעשה עם להקת K-POP בשם BTS. שיתוף הפעולה כולל ארוחת עשרה מק-נגאטס, צ'יפס, שני רטבים וקולה, אך המכירה הספציפית ב-Ebay לא כוללת את כל המסביב, אלא רק את המק-נגאט שנראה כמו הדמות המצוירת. 

חשבון הטוויטר הרשמי של משחק המחשב Among Us, שהפך להצלחה אדירה במיוחד בשנה האחרונה, על רקע מגיפת הקורונה, התייחס גם כן למכירה. "יש מק-נגאט בצורת Among Us למכירה ב-34,443.43 דולר ואני לא יודע איך להרגיש לגבי זה??? אבל גם?? אני רוצה את זה", נכתב בטוויטר, אליו צורף קישור לעמוד המכירה. 

אחד ממותגי משחק המחשב הגדולים, Xbox הגיב על הפוסט בטוויטר והציע למוכר לשווק את המק-נגאט עם רוטב סצ'ואן בצד, ובתגובה פוזלינה אישר כי יצרף את הרוטב לבקשת הקונה. כמו כן, המכירה הפומבית הסתיימה ביום שישי האחרון והמק-נגאט הבודד נמכר תמורת סכום מופרך של 99,997 אלף דולר, אחרי שקיבל 184 הצעות מחיר.