אחרי הכרות קצרה של מספר חודשים, שני בני זוג, בשנות ה-30 המוקדמות לחייהם, נישאו זה לזו בטקס פומבי ומרגש. זמן קצר אחרי החתונה החלה דרמה במערכת היחסים בעקבות בילוי שגרתי, שלטענת הבעל עורר אצל אשתו רגשות מחודשים לאהבת נעוריה. מאותו הרגע, היחסים בין השניים עלו על שרטון ובימים אלו הם עומדים בפני הסכם גירושין, המתבסס על סיבה מפתיעה. 

באותו הבילוי, בו השניים פגשו עוד זוג חברים, הבחור שהגיע היה אהבה ישנה של האישה. "חשבתי שאין בכך פסול כי הבנתי שהכל מאחוריה ושהיא התחתנה איתי מאהבה", סיפר הבעל לעורכת דינו, שרין סולן. לדבריו, הקשר בין אשתו ואותו הבחור החל להתהדק מאותו הערב והיא החלה להתרחק ממנו, עד כדי כך שתוך שבועות ספורים היא כבר הגישה בקשה לגירושין. 

בטענותיה, האישה התייחסה לעובדה שבעלה השתמש בכדורי ויאגרה להגברת האון, אך בתגובה הבעל הסביר: "זה היה חד פעמי ולבקשתה של אשתי". בהמשך בקשת הגירושין, האישה החליפה את הסיבה בגללה תרצה להתגרש בטענה כי "החופה שנערכה אינה כשרה". על פי האישה, החופה התקיימה בתוך אולם ואילו במנהגי האשכנזים החופה חייבת להתקיים תחת כיפת השמיים. לעומת זאת, אצל הספרדים, מוצאו של הבעל, אין כל איסור מהסוג הזה. 

האישה טענה בבקשה לגט כי רבני צהר מחזקים את דבריה שכן "אברהם התברך כי זרעו יהיה 'ככוכבי השמיים לרוב' זו הברכה אותה אנו מאחלים לזוג, אמרו הרבנים. לעומת זאת, עו"ד סולן טענה כי גם אם החופה נערכה שלא תחת כיפת השמיים היא התקיימה כדת משה וישראל ובידי רב מוסמך, כך שמדובר בחופה כשרה לחלוטין. "למנהגים בין העדות אין משמעות, לבטח לא כזו שיכולה לבטל חופה", הדגישה עו"ד סולן. כמו כן, הבעל מבקש כתנאי להסכמתו לתת לאשתו גט, פיצוי של מיליון שקלים על עוגמת הנפש. בימים אלו השניים נמצאים בהליכי גישור.