גופתה של מחוסרת בית, אם לשניים, נמצאה במקלט שכונתי באסטוריה שבאורגון, ארה"ב. האם, קטי בון בת ה-49, סבלה מבעיות נפשיות והתמכרות לסמים וכך מצאה את עצמה חסרת כל ברחובות, בעקבות כך היא מתה כתוצאה ממזג האוויר הקר שגרם לה להיפותרמיה. רק לאחר שגופתה אותרה, התברר כי במשך חודשים נערכו חיפושים נרחבים אחריה בכל המדינה, כדי לבשר לה שזכתה במאות אלפי דולרים. 

אביה של בון, ג'ק, סיפר בראיון לחדשות KGW כי בתו הייתה מכורה לסמים וסבלה מבעיות נפשיות, בעקבותיהן היא התדרדרה לרחובות. בחודש ינואר האחרון, אמה של בון הלכה לעולמה והשאירה עבורה ירושה בשווי של כ-880 אלף דולר (כ-280 אלף שקלים). ג'ק החל במסע חיפוש נרחב אחר בתו במטרה לנסות ולעזור לה לשקם את חייה בזכות הכסף שקיבלה, אך לא מצא אותה. 

במשך ארבעה חודשים ג'ק דאג פרסם מודעות בעיתון ואף שכר בלש פרטי במטרה למצוא את בתו, אך ללא הצלחה. "זה היה נראה לי קשה ולא הגיוני. הבת שלי זקוקה לעזרה כלכלית ונפשית והכסף פשוט ישב שם מבלי שידעה על כך", אמר אביה. אחרי שגופתה של בון נמצאה, אביה הבין שזה מאוחר מדי והכסף נותר סגור בחשבון הבנק, שכן היא היחידה שהייתה בעלת הסמכות למשיכת הכסף. כמו כן, דווח כי שני ילדיה של בון עשויים לדרוש את הכסף.