הבוקר (ראשון) התרחשה המלטה מרגשת ומשמחת בספארי ברמת גן, כאשר ריהאנה, קרנפית בת 11, הביאה לעולם גור קרנפים קטנטן. אחרי שנה וחצי של הריון, שחושב בדיוק מתאריך ההזדווגות של הקרנפית, מסוג רחבת-שפה, הגור הזכר הגיח לעולם חזק ובריא. צפו בתיעוד המקסים של הקרנפית והגור החדש:

ריהאנה הקרנפית והגור החדש (צילום: באדיבות הספארי - שירה ענבר דנין)

המטפלים בספארי נערכו וחיכו תקופה ארוכה להמלטה של ריהאנה והבוקר הם סוף כל סוף זכו לראות את הגור הקטן צועד בבטחה לצד אמו. מהספארי נמסר כי זו ההמלטה השלישית של הקרנפית, שהמליטה לראשונה את רמי לפני כחמש שני ואת הקרנף רייני-רפיקי לפני יותר משנתיים. על אף שמדובר בקרנפית מנוסה, צוות הספארי מבצע מעקב אחריה ואחרי הגור ממרחק סביר באופן קבוע. 

לומד ללכת  (צילום: באדיבות הספארי - שירה ענבר דנין)
לומד ללכת (צילום: באדיבות הספארי - שירה ענבר דנין)

כפי שנהוג בספארי, לאחר ההמלטה האם והגור עוברים לשהות בבית היולדות באזור "הסוואנה האפריקנית", שם השניים יתחזקו בנחת ויצאו חזרה לשטח הפתוח בעוד מספר שבועות. עוד נמסר כי מדובר בקרנף ה-33 שנולד בספארי מאז הקמתו, שכן הספארי ברמת גן הוא מהמובילים בעולם ברביית קרנפים. "כל המלטה כמו מרגשת את כל קהילת שומרי הטבע. מדובר בבעל חיים בסכנת הכחדה חמודה וריבוי הקרנפים הוא בעל חשיבות גדולה במיוחד", נמסר מדוברות הספארי.