אופסי פופסי? האינטרנט סוער בעקבות סרטון שבו מופיע הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, כשתפר המכנסיים שלו נראה חסר, כלומר, זה נראה כאילו הוא לובש את החלק האחורי של המכנסיים קדימה, כלומר, זה נראה כאילו המכנסיים שלו הפוכים.

"יום אחד אתה הנשיא של ארצות הברית, וביום אחר אתה סתם איזה בחור שלבש את המכנסיים שלו הפוכים", כתב אחד הצייצנים ששיתף את הסרטון המביך לכאורה של המנהיג לשעבר של העולם החופשי.

אך האם הסרטון באמת משקף את המציאות? לצערינו, לא כל כך. הוידאו שפורסם הוא באיכות נמוכה, ולכן אולי נוצרה האשלייה שבאמת טראמפ לובש את מכנסיו הפוך, וצייצני הטוויטר שאורבים לפדיחות של האישיות הקונטרברסלית הזו מיהרו לאכול את הטרף.

למזלנו, אתר Snopes, המתמחה בבדיקת עובדות, צפה (לצערו) בסרטון העצרת שבה טראמפ מופיע במשך 90 דקות, באיכות צפייה גבוהה יותר, והבחין שהנשיא לשעבר לא לבש את מכנסיו הפוך. אמנם הוא ניצל מפדיחה אמיתית, אבל השיימינג באינטרנט לא פסח עליו.

צייצן אחר כתב: "אחרים שמו לב לזה כבר, אבל אי אפשר לשתף את זה מספיק. טראמפ נשא את נאומו הגדול היום עם מכנסיו הפוכים. תסתכלו טוב ותגידו לי שאני טועה".

ובכן, הצייצנים טועים - אבל הפדיחה הזו אולי מרחיקה את טראמפ עוד צעד מלחזור לבית הלבן, כפי שהכריז שבכוונתו לעשות בשנת 2024.