זוג צעיר, שרצה להתחיל את חייו המשותפים ולרכוש דירה בעיר הבירה של סקוטלנד, גלזגו, החליט ללכת למכירה פומבית במטרה להשיג את דירת חלומותיו. השניים, קאל האנטר בן ה-28 וקלייר סגרן בת ה-26, נפגשו לראשונה בטיול סקי בהרי האלפים בצרפת, ולאחר זוגיות קצרה הם החליטו לעבור לגור יחד. לשם כך, האנטר נשלח לחפש אחר הדירה המושלמת, וחזר עם נכס אחר לגמרי. 

בזמן שסגרן הצעירה חזרה לבית הוריה בקנדה, על האנטר הוטלה המשימה לרכוש דירה בעיר גלזגו אליה יוכלו לעבור יחד, אלא שהעניינים לא התרחשו כמתוכנן. בגלל המבטא הסקוטי הכבד של מנהל המכירה הפומבית, האנטר רכש לגמרי בטעות דירה נטושה ומעופשת במרחק של כ-5.5 ק"מ מהעיר המיועדת. 

"הרגשתי שאני נאבק במבטא הסקוטי של מנהל המכרז, ניסתי להבין מה קורה סביבי דרך עלון המכירה אבל נאמרו בעל פה מספר נכסים שלא היו בעלון", הסביר האנטר בראיון לרשת BBC. לדבריו, הסוללה בטלפון שלו נגמרה, מה שהותיר אותו לבד במערכה וההחלטה הייתה צריכה להתקבל במהירות, כך שהוא רכש נכס בשווי של 10 אלף ליש"ט (כ-45 אלף שקלים). 

בראיון סגרן התייחסה לנושא ואמרה: "באותו הרגע הייתי בעננים, כל כך שמחתי שהצלחנו להשיג את הנכס, אבל כשהגענו למקום הזדעזעתי. קנינו את הבית הלא נכון במרחק של שעה נסיעה מגלזגו". בדיעבד, לא רק שהמיקום לא היה נכון, השניים הבינו כי הם רכשו רק רבע מווילה ויקטוריאנית ישנה, שהייתי נטושה במשך 20 עד 30 שנה לפחות. 

על אף הטעות המאכזבת, השניים החליטו לעשות מהלימון לימונדה והחליטו להפוך את הבית הישן לפרויקט משותף. עם קצת עזרה של חברים, משפחה ושכנים מקומיים, האנטר וסגרן עובדים קשה בימים אלו על שיפוץ הבית, מה שעזר להם גם להתחבר לסביבה ולחיים החדשים שלהם. "זה הפך לפרויקט מעצים, יצרנו חברויות חדשות וזו לגמרי חוויה מדהימה", אמרה סגרן.