טרגדיה מזעזעת התרחשה ברוסיה בתחילת השבוע האחרון, אחרי שאם צעירה החליטה להעניש בצורה אכזרית את בתה בת ה-3, רק בגלל שבכתה. האם, אנה רוזנקינה בת ה-23, הענישה את בתה הקטנה בכך שנדנדה אותה על קצה הקומה השישית מבניין המגורים בו הן חיות, כאשר לבסוף היא הפילה אותה מגובה של כ-18 מטרים היישר אל מותה.

עוברי אורח שהיו בסביבה סיפרו כי שמעו את אנסטסיה בת ה-3 צורחת "אני מפחדת", לפני שהצעקות האימה הפכו לשתיקה רועמת. בשלב זה, הבת הקטנה נפלה למטה והתרסקה על ראשה, כך שמתה במקום. בהמשך האם הנוראית נתפסה במצלמות האבטחה של מעלית הבניין, כשירדה להביא את גופת ביתה והחלה לטלטל אותה, כאילו מנסה להחיות אותה. 

על פי הדיווח באתר DailyMail, האם טלטלה את בתה מהחולצה, כאשר בשלב מסוים החולצה נקרעה ואנסטסיה נפלה מטה. "שמעתי את הצרחות של הילד מלמעלה ואז רעש עמום של נפילה, בדיוק אז הצרחות נפסקו. כשהסתובבתי ראיתי ילדה קטנה מכוסה בדם שוכבת על האספלט ומיד התקשרתי לשירותי החירום. הייתה מזועזע", סיפר עובר אורח שנכח במקום. 

בימים אלו, האם נמצאת במעצר תחת אשמה חמורה של רצח קטין חסר ישע, כאשר היא עומדת בפני 21 שנות מאסר כאשר תורשע. "אנה רוזנקינה הפילה מהמרפסת את בתה, ילידת 2018, אל מותה", נקבע בועדת החקירה ברוסיה, ממנה נמסר כי "החשודה עוכבה לחקירה".