סרטון טיקטוק וויראלי, שנצפה כ-17 מיליון פעמים, מציג רגע של שמחה המהולה בעצב, כאשר בנות משפחה, שנפגעה מהתנהגות האב, חוגגות את הרווקות של אמן. הסיטואציה כולה מתרחשת בחתונה של אחת מבנותיו של האב הבוגדני, שניהל רומן מאחורי הגב של אשתו, אחרי 26 שנות נישואין מאושרות. צפו בחבורת הבנות המרגשות:

אב הביא את המאהבת לחתונה של בתו - וכך הגיבו הנשים באירוע (צילום: TIKTOK)

בתיעוד אפשר לראות חבורה של שבע נשים ששרות בחוזקה את השיר "I Hope" של הזמרת מיילי סיירוס, אחרי שהאם גילתה על הבגידה. משתמשת הטיקטוק שהעלתה את הסרטון, בשם קייטלין, הסבירה את השתלשלות העניינים שהביאה את קבוצת הנשים לרגע הזה. "אחרי 26 שנים יחד, אבא שלנו בגד באמא שלנו. הוא הביא את הבחורה החדשה לחתונה של אחותי", כתבה קייטלין. 

בהמשך היא הסבירה כי אחותה, שהיא בעצם הכלה באירוע, דאגה שהשיר של מיילי סיירוס יתנגן ברקע כדי שיוכלו להקיף את אמן בתמיכה ואהבה. "אתם יכולים לראות אותה עוברת הלאה. האישה באדום", כתבה קייטלין, והוסיפה כי החתונה הייתה בסימן חג "ליל כל הקדושים", לכן כולם הגיעו מחופשים לאירוע. 

"זה הרגע המועדף עליי של הלילה. אנחנו אוהבות את אמא שלנו כל כך", כתבה הבת. הגולשים, שהתרגשו מאוד מהרגע המשפחתי והמחבק, החליטו להביע תמיכה בבנות המשפחה, שנותרו שבורות לב מהמעשה האנוכי של האב. "למה הוא בכלל הביא את הבחורה החדשה לאירוע? שיגיד תודה שהוא הוזמן בכלל", כתבה אחת הגולשות בכעס, בעוד אחרת הוסיפה: "לילה של מלכות. אני בטוחה שהאכפתיות שלכן אומרת בשבילה הכל".