בשנת 2010 נערה בשם סג'יטה חגגה את יום הולדתה ה-18, יצאה מביתה ומאז נעלמו עקבותיה. לאורך כל השנים משפחתה שבורת הלב ניסתה לאתר את הבת האבודה, אך ללא כל הצלחה. השבוע, אחרי למעלה מעשור, התגלה כי במשך כל השנים אותה הצעירה התחבאה בכפר איאלור שבהודו, במרחק של כ-500 מטרים בלבד מביתה, ולא תאמינו למה. 

על פי הדיווח באתר החדשות Indian Express, בן זוגה של סג'יטה, אליצ'נטוויל רכמן, החביא אותה במשך כל השנים בחדרו, כך שגם הוריו לא ידעו על כך. רכמן דאג לשמור את דלת החדר נעולה, הביא לה אוכל ומים ואף רכש עבורה טלוויזיה ואוזניות כדי שתוכל להעביר את הזמן מבלי לעשות רעש, מחשש שתיחשף. 

עם השנים בני משפחתו של רכמן החלו ללחוץ עליו יותר ויותר שימצא אישה ויתחתן, מה שגרם לאחיו הבכור, בסהיר, להיכנס אל חדרו ולמצוא את השניים ברגע אינטימי. "היו פעמים שהוא היה נראה מוטרד נפשית או שהפך לאלים כשמישהו ניסה להיכנס לחדר שלו", סיפר בסהיר. לדבריו, אחיו נהג להבריח את האוכל שלו אל החדר כדי שסג'יטה תוכל לאכול.

בנוסף לכך, בסהיר סיפר כי כיוון שבחדרו של רכמן לא היו שירותים, הוא דאג להוריד את הסורגים מחלון חדרו, כך שסג'יטה נהגה להתנגב בלילה לעשות את צרכיה או שניצלה רגעים בהם הייתה לבד בבית. מהדיווחים עולה כי ככל הנראה ההסתרה קרתה לאחר שהשניים לא הורשו להינשא זה לזו כיוון שהם בעלי רקע דתי שונה. כמו כן, לאחר שסג'יטה אותרה היא ובן זוגה ברחו לכפר אחר במטרה להתחיל יחד חיים חדשים.