"מצא מישהו אחר להוציא את תסכוליך": בנו של ראש הממשלה היוצא, יאיר נתניהו, ידוע כבר שנים רבות כדמות אינטרנטית בעייתית. במהלך שנות כהנותו של אביו, הצית נתניהו הצעיר מספר לא מבוטל של דלקות אינטרנט, הרבה בזכות סגנונו הבוטה והתקפותיו האישיות כלפי אושיות בכירות ברשת הטוויטר. היום (שני) הצליח להסתכסך גם עם דמות שהקשר בינה לפרובוקציה הוא קלוש - העיתונאי הדתי של חדשות 12, יאיר שרקי.

שרקי צייץ בטוויטר צילום מסך מתוך שיחת וואטסאפ אישית שניהל עם עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12, גיא סודרי. במהלך השיחה דנו השניים באפשרויות להקמת ממשלה שבראשה, לראשונה מזה 12 שנה, לא יעמוד יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. 

נתניהו ג'וניור הגיב בנחרצות: "ולכן הבאת את הידיעה השקרית בזמן מלחמה שבנט הוריד את ממשלת השמאל מהשולחן?! איך אתה לא מתבייש!". כוונתו של נתניהו היא לחשיפה של שרקי במהלך מבצע "שומר החומות" כי ראש הממשלה נפתלי בנט שלל את האפשרות לחבור למפלגת רע"מ בעקבות המצב הרגיש במדינה.

שרקי ענה לנתניהו: "א. ההערכה של סודרי (אני עצמי הערכתי כך בשידור כמה ימים אחרי) היא לפני המבצע. ב. הידיעה לא היתה שקרית. זה מה שבנט אמר ללפיד לעבאס ולשקד וכך דיווחנו. ג. ציינתי לכל אורך המבצע בשידורים שעד שלא נשמע את בנט בקולו שולל את ממשלת השינוי היא עדיין אפשרית. ד. מצא מישהו אחר להוציא את תסכוליך".