אחרי שנים של תשלום מזונות, הבת של הזוג הגרוש חגגה את יום הולדתה ה-18, מה שפתר את הבעל לשעבר מלהמשיך לשלם. את הפעם האחרונה בה הוא העביר את הכסף אותו הגרוש החליט להפוך לבלתי נשכחת, אחרי ששילם את כל דמי המזונות באמצעות 80 אלף מטבעות, שהושלכו אל הגינה בביתו הקודם. צפו ברגעי הפריקה של המטבעות בגינה של הגרושה: 

אייברי סנפורד, מווירג'ינה שבארה"ב, טענה כי אביה עשה את התרגיל ימים ספורים אחרי יום הולדתה ה-18. לדבריה, הוא הופיע עם משאית מלאה במטבעות והשליך אותם על הדשא מחוץ לבית אמה של אייברי, מבלי כל הכנה מוקדמת. באותם רגעים אמה של הצעירה יצאה החוצה כדי לברר מה קורה בחצר ביתה וצעקה לעבר הגרוש שלה, שהשיב: "זה התשלום הסופי למזונות על הילדים שלך". 

צפו בדיווח של חברת החדשות WTVR:

מבלי כל הסבר נוסף, הגרוש סיים לפרוק את כל המטבעות, עלה על ההגה ונסע מהמקום. בראיון לחברת החדשות WTVR, אייברי סיפרה: "הייתי באמצע שיעור בזום כשהכל קרה, הוא פשוט זרק את כל הפרוטות בחצר וברח. זה העליב אותי מאוד". אחרי האירוע המוזר, אמה של אייברי סירבה להיכנע לסיטואציה והחליטה להפוך אותה למעשה חיובי. 

את כל המטבעות שנזרקו בחצר האם תרמה לארגון הצדקה Safe Harbor, המשמש מקלט לנזקקים. סך הכל נתרמו 850 דולר מדמי המזונות, שהפכו לכ-5,000 דולר אחרי שהסיפור פורסם ורבים החליטו לתרום את חלקם למאבק. בשיחה עם אתר החדשות Hopington Post דוברת המקלט, קאטי פסחא, אמרה: "זה פשוט מדהים, אנשים פשוט התחילו לתרום אחריה עוד ועוד כסף וכולם הוסיפו מכתב שהם עושים את זה לכבוד אייברי ואימא שלה".