כמעט ואין בית בעולם שלא צפה לפחות פעם אחת בסרט המצויר והעל-זמני "מוצאים את נמו", של חברת פיקסאר. לאחרונה עלתה ברשתות החברתיות תיאוריה בלתי נתפסת אודות הסרט המצויר האהוב, לפיה הדמות של נמו כלל לא קיימת והיא פרי דמיונו של אביו, מרלין. כשתשמעו את הפרטים גם אתם תהיו בהלם מהמידע החדש שנחשף. צפו בהסבר על התיאוריה שתשבור לכם את הלב:

התיאוריה של נמו (צילום: TIKTOK)

 הסרט "מוצאים את נמו" מתחיל בטרגדיה נוראית, כאשר הדג האב מאבד את אשתו ואת כל ילדיו, אחרי שזוג צוללנים דגים החוצה את החבורה ומשאירים את מרלין לבד באוקיינוס, למעט בן אחד. על פי התיאוריה, שהועלתה לדיון בפודקאסט Just The Nobodys ופורסמה בטיקטוק, הדג נמו הוא מעין חבר דמיוני של אביו, שנותר לבד בעולם ודמיין לעצמו את בנו. 

"כולנו יודעים שהסרט 'מוצאים את נמו' עוסק בדג אב בשם מרלין ובנו נמו, וזה המסע של מרלין לחפש אחר בנו שנלקח בידי צוללנים. התיאוריה אומרת שנמו אינו אמיתי ומעולם לא היה קיים, מדובר למעשה בדמיון של מרלין שהתאבל על מות אשתו וילדיו", הסביר אחד השדרנים. אם זה לא מספיק, הוכח כי המילה "נמו" בשפה הלטינית פירושה אף אחד, כך שעל פי ההשערות דיסני בעצם סיפרו לצופים מלכתחילה שנמו לא קיים. 

בהמשך הפודקאסט השדרן הסביר: "בגלל זה דורי היא חברה כל כך טובה של מרלין, כי יש לה אובדן זיכרון לטווח קצר והיא לא זוכרת שנמו אינו אמיתי". כמו כן, אחרי שהתיאוריה פורסמה בטיקטוק, וצברה למעלה מ-19 מיליון צפיות, הגולשים ההמומים נותרו שבורי לב. "זה באמת הרס לי את היום", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה: "הייתי פשוט צריכה להמשיך לגלול למטה". היו גם מי שסתרו את התיאוריה בטענה כי היו אחרים שהיו עם הדג נמו באינטראקציה, אך אחרים דווקא חיזקו אותה וטענו כי האחרים שפגשו את נמו היו משוגעים אחרי זמן רב אצל רופא השיניים.