אנה ולוסי דקינק עושות הכל יחד, הן מתלבשות אותו דבר, מתקלחות יחד ואפילו ישנות יחד באותה המיטה. אך יש דבר אחד חריג במיוחד שהן עושות יחד, הן התארסו לאותו הבחור ומתכננות להביא ילדים באותו הזמן. התאומות והארוס, בן, שחיים יחד באוסטרליה, הפכו בזכות הסיפור המשונה לכוכבי ריאליטי מפורסמים בכל העולם. צפו בפרק מתוך התוכנית האוסטרלית בערוץ TLC: 

כדי שהשתיים לא יצטרכו לשנות את המראה החיצוני שלהן, הן הודיעו בתוכנית TLC כי הן מתכוונות להביא את ילדיהם לעולם באמצעות הפריה חוץ גופית. השלישיה, שחיה יחד כבר מאז שנת 2012, חיה בבית אמן של התאומות, שם הם ישנים יחד באותו החדר ובאותה המיטה. "אנחנו התאומות הכי ברות מזל בעולם, אנחנו חולקות אדם שאוהב אותנו רק בגלל מי שאנחנו. בן הוא הנסיך על הסוס הלבן שלנו", סיפרו האחיות דקינק. 

בפרק האחרון של תוכנית הריאליטי בה השתתפו, בן שלף שתי קופסאות קטנות וכרע ברך בפני שתי הנשים במקביל, כך הם התארסו כקבוצה. "אנה את כל העולם שלי ואני רוצה לבלות איתך את חיי. לוסי גם את כל העולם בשבילי ואני רוצה לבלות את שארית חיי גם איתך. אני אוהב אתכן", אמר בן הנרגש אל מול המצלמות. 

על אף המחווה המדהימה, החוקים באוסטרליה מקשים על תהליך הנישואין להתקיים, שכן קיים איסור חתונה של שלישיה. "אני יודע שלא נוכל להתחתן פה בצורה חוקית. אני חושב שננסה להינשא במקומות כמו מלזיה או אינדונזיה. אעשה כל מה שיידרש כדי לגרום לבנות להיות מאושרות", אמר בן.