משתמשת טיקטוק בשם כריסטינה חשפה בעמוד שלה את הדרך היצירתית וארוכת השנים בה היא נוקמת בבן זוגה לשעבר. בסרטון, שנצפה כ-5 מיליון פעמים, הצעירה הסבירה שהתוכנית החלה כבר בשנת 2016, ולא, היא לא מתכוונת להפסיק בקרוב. לדבריה, היא משתמשת בשורת המייל של האקס שלה במשך שנים כדי להציף אותו בהודעות ספאם מכל רחבי העולם. צפו בסרטון הוויראלי שהטריף את הגולשים:

הנקמה שארכה חמש שנים (צילום: TIKTOK)

"אם אני בשדה התעופה וצריכה לשים כתובת מייל כדי להשתמש ב-WIFI, אני שמה את שלו. אם אני רוצה לקרוא מאמר ויש צורך במייל, משתמשת בשלו. אם אני רוצה להישאר מעודכנת במבצעים? בטח, משתמשת במייל שלו. מודעות באינטרנט? כולם", הסבירה כריסטינה, שנראית כאילו היא דווקא נהנית מכל הרעיון. 

לבסוף כריסטינה הסבירה שהאקס שלה לא מצליח להבין מה הסיבה בגללה נשלחו אליו לאורך השנים כל כך הרבה הודעות ספאם שמעולם לא ביקש. הגולשים, שלא יכולים היו להישאר אדישים לנקמה המוגזמת, הביעו את דעתם על הרעיון. "פסיכי לגמרי, אבל זה המוח השטני שלך בהחלט מרשים", צחק אחד הגולשים, בעוד אחרת התפלאה: "מה הוא כבר עשה לך שאת כל כך כועסת חמש שנים אחרי?". 

כך הגיב בן הזוג אחרי שגילה על הנקמה הארוכה (צילום: TIKTOK)

אחרי שהסרטון תפס תאוצה והפך לתופעה וויראלית בכל העולם, ערוצי התקשורת החליטו לשתף את הסיפור של כריסטינה, כך הוא התגלגל אל האקס שגילה את הנקמה הארוכה. בסרטון המשך שהועלה אתמול (שלישי), כריסטינה חשפה את השיחה המצחיקה שלה עם בן הזוג לשעבר, שאפילו שלח לה צילום מסך של הדואר האלקטרוני שלו מפוצץ בדואר זבל.