מרי מרשל בת ה-86 מסקוטלנד זכתה להכיר את הדור השישי למשפחתה, כלומר את הנכדה של הנינה שלה. הקשישה, שנולדה בשנת 1935, מתגאה בכ-90 נכדים ונכדות מדורות שונים, כאשר הזקנה ביותר היא מרי והקטנה ביותר היא נילה פרגוסון, בת החודש. כל הבנות שהביאו לעולם את השושלת המפוארת הן בנות אותו צד של המשפחה, למעט אמה של התינוקת הקטנטנה, בתו של אחד מבני המשפחה.

הסבתא מסקוטלנד שזכתה להכיר את הדור השישי למשפחתה (צילום: רויטרס)

כל הבנות במשפחת מרשל לדורותיה ילדו מתחת לגיל 18, כך הפרשי הגילאים הצליחו לגרום לכך שנשמרו בחיים במקביל שש דורות של נשים מאותה המשפחה. בתה של מרי, רוז ת'ורבון בת ה-68, היא אם לארבעה ילדים, כאשר אחת מהן היא שריל בורטוויק בת ה-50. לבורטוויק יש בת בשם קארי דאו, בת 35, ולה ארבעה ילדים, ביניהן האם האחרונה במשפחה, טוני לי בת ה-17.

נילה פרגוסון, התינוקת האחרונה בשושלת (צילום: צילום מסך מתוך רויטרס)
נילה פרגוסון, התינוקת האחרונה בשושלת (צילום: צילום מסך מתוך רויטרס)

ב-15 לחודש מאי נולדה התינוקת האחרונה, מה שהפך את מרי לסבתא היחידה בסקוטלנד שפרשה גם את הנכדה של הנינה שלה. "אני אישה ברת מזל אם אהיה כנה איתך. זה נהדר שיש משפחה כל כך גדולה ותמיד יש מי שדואג לך. אני מאושרת להפליא", אמרה מרי לסוכנות הידיעות רויטרס. 

האם הטריה ביותר במשפחה, טוני-לי, אמרה בראיון: "כשגילינו שאני בהיריון צחקנו על זה ששברנו איזה שיא, רק שבדקנו הבנו שאין לגמרי עוד מערך משפחתי כמו שלנו. קצת מוקדם מדי לראות דמיון בין הסבתא רבתא-רבתא שלה, אבל זו לגמרי הייתה אהבה ממבט ראשון". כמו כן, המשפחה כולה חיה במרחק של כ-15 דקות אחת מהשנייה והן לגמרי דואגות לשמור על קשר כמשפחה גדולה ומאוחדת.