בני הזוג, שנשואים כבר 25 שנה ולהם שלושה ילדים, נתקלו בסיטואציה חריגה שעשויה להוביל לפירוק דרמטי של המשפחה. על פי עורכת הדין שרין סולן, המייצגת את הבעל, הוא נהג לטוס אל משחקי המונדיאל והיורו מדי כמה שנים, בעוד האישה הרגישה חופשי להמריא ולטייל בעולם ללא כל הגבלה. כאשר נכנס צד שלישי למערכה, חברתה הטובה של האישה, מערכת היחסים בין השניים החלה להתערער.

כבר לפני כשנה וחצי הבעל רכש את הכרטיסים למשחקי היורו והודיע על כך לאשתו, אלא שהקורונה דחתה את הנסיעה. לפני כחודש הבעל בישר לאשתו בשמחה כי סוף כל סוף יוכל לטוס ולצפות במשחק שייחל לו, אלא שלדבריו היא לא מאוד שמחה מהרעיון. בתגובה, כך סבור הבעל, אשתו החליטה להזמין כרטיסי טיסה כדי לצפות בהופעה של אנדראה בוצ'לי בניו יורק, אך לא רק לה, אלא גם לאחת מחברותיה. 

"הייתי מקבל את זה בשיווין נפש אבל לא אהבתי שהיא החליטה לשלם בכרטיס האשראי שלנו כרטיסים גם לחברתה", אמר הבעל, שגם הוסיף וטען כי הקשר בינו לבין אשתו נתקל באי הסכמות בהרבה מאוד מובנים. לדבריו, ההחלטה של אשתו להזמין כרטיסים היא סוג של התרסה, במיוחד שמדובר באותה החברה שניסתה לסכסך ביניהם. "ניסיתי להרחיק את אשתי ממנה מספר פעמים כי הייתה לי תחושה שהיא תפגע בזוגיות שלנו, אך ללא הצלחה", הוא טען.

לעומת זאת, האישה טוענת כי היא מעולם לא התערבה לבעלה בסוג הבילוי ועם מי, לכן זכותה לבחור עם מי היא תטוס. אחרי שהאישה הסבירה זאת לבעלה, הוא החליט להגיש בקשה לגירושין, שכן המחלוקות הרבות ביניהן יצאו מפרופורציה. לדבריו עו"ד סולן, על אף שהשניים נשלחו לגישור, אלו עומדים להיות גירושים מכוערים.