הכלב מארלי, מעורב מסוג לברדור וגולדן רטריבר, הפגין אומץ וסיכן את חייו כדי להציל את בעליו מהכשת נחש. הסיטואציה ההרואית התרחשה בחצר בית המשפחה בסן דייגו שבקליפורניה, כשהבעלים תלה כביסה. אלכס לורדו, בן ה-18, שמע רעשים מוזרים כשלפתע הבחין בנחש מסוכן מתקרב לכיוונו, ובמזל הכלב שלו היה בסביבה. צפו בראיון עם הבעלים של הכלב שניצל: 

בראיון לערוץ התקשורת NBC המקומי לורדו סיפר: "עוד לפני שהספקתי להסתובב מארלי ברח מהדלת, דחף אותי וזינק ישר על הנחש. הלב שלי נפל לתחתונים והמחשבה הראשונה שלי הייתה הפחד לאבד את החבר הכי טוב שלי". בגלל ההקרבה של הכלב הנאמן, הנחש הצליח להכיש אותו פעמיים, אחת בלשון ואחת בצוואר, לפני שהזוחל נמלט במהירות. 

הכלב מארלי (צילום: GoFundMe)
הכלב מארלי (צילום: GoFundMe)

בתום התקרית לורדו המבוהל לקח מיד את מארלי לקבלת עזרה רפואית, מה שרק הלך והסתבך. "זו הייתה בהלה מוחלטת. ליבי דפק ולא ידעתי מה יקרה בהמשך, הייתי בטוח שהוא ימות במכונית", סיפר הבעלים. גם כשכבר הגיעו לקבלת טיפול לורדו גילה כי לווטרינר אין נוגדנים לארס של נחש, מה שאילץ אותו לנסוע לבית חולים לחיות מחמד במרחק של כחצי שעה נסיעה.

במזל, מארלי הצליח לשרוד את הנסיעה הגורלית, אך הוא סובל מנזק עצבי בלשון ובלסת ומטופל בתרופות באופן קבוע. "הפנים של מארלי נפוחות, הוא החל לסבול מסיבוכים בנשימה ודם זלג מפיו. כל כך פחדתי וניסיתי לשמור על קור רוח אבל זה היה רגע קשה ולא ידעתי אם הוא יצליח לעבור את זה", סיפר לורדו. כמו כן, בעקבות התקרית נפתח עמוד גיוס המונים GoFundMe, במטרה להשיג כסף להמשך טיפול בכלב הנאמן.