אחרי 123 ימים בהם היו אזוקים זה לזו, בני הזוג מאוקראינה, אלכסנדר קודליי וויקטוריה פוסוביטובה, נפרדו זה מזו והשתחררו מהאזיקים. השניים התחברו אחד לשנייה בגלל משבר ביחסים, בתקווה שיוכלו להתגבר על הקשיים אם יבלו יותר זמן יחד ו"יצילו את הרומנטיקה", אך לצערם הניסוי לא צלח והם החליטו להפריד כוחות.

בני הזוג שהיו אזוקים זה לזו נפרדו (צילום: רויטרס)

בחודש פברואר האחרון בני הזוג החליטו לצאת אל החוויה המעניינת כמאמץ אחרון להתגבר על האהבה ביניהם. בראיון שהשניים ערכו עם סוכנות הידיעות רויטרס הם סיפרו כי הם קיוו שהאזיקים יחברו אותם בחזרה, אך התברר כי הקרבה רק הזכירה להם עד כמה הם מתגעגעים לחייהם הקודמים. "ויקה נאלצה לוותר על העבודה שלה כקוסמטיקאית בגלל האזיקים, היו בינינו יותר ויכוחים ומחלוקות בנוגע לעשייה, צורת חיים והיגיינה אישית", אמר בן הזוג.

רגעי הפרידה (צילום: רויטרס)
רגעי הפרידה (צילום: רויטרס)

בנוסף לכך, ויקטוריה סיפרה כי ככל שהם היו ביחד יותר כך הם התרחקו יותר אחד מהשנייה רגשית והפסיקו להתגעגע זה לזו. "אנחנו לא משדרים על אותו הגל וזה הזמן שלנו להפריד כוחות", היא סיפרה. עם זאת, הנחישות וההתמדה של הזוג זיכו אותם להפוך ל"זוג שהיו קשורים זה לזו למשך הזמן הרב ביותר בעולם". 

החיים באזיקים (צילום: רויטרס)
החיים באזיקים (צילום: רויטרס)

טקס חיתוך האזיקים, בפיקוחו של האמן האוקראיני ויטלי זורין, נערך מול אנדרטת האחדות בקייב ושודר בלייב בערוצי הטלוויזיה במדינה. מיד בתום שבירת האזיקים, ויקטוריה הודיעה: "אני רוצה לחיות את חיי ולצמוח כאדם עצמאי". בימים אלו השניים מקיימים חיים נפרדים באזורים שונים באוקראינה והם מתכוונים למכור את האזיקים במכירה פומבית כדי לתרום את הכסף לצדקה. לבסוף הם סיכמו את החוויה: "זה היה שיעור טוב עבורנו, עבור אחרים מכל העולם לא היינו ממליצים לנסות בבית".