סרטון קשה לצפייה, שהועלה לרשת החברתית הסינית Weibo, מציג רגע מבעית בו קבוצה של 30 זאבים התפרצו אל בימת תיאטרון בעיר שיאן והחלו לתקוף את השחקנים. הסרטון המחריד הפך לוויראלי ברחבי העולם וקיבל למעלה מ-443 מיליון צפיות, בו את החיות הרעבות רודפות אחרי אנשי הצוות ולאחר מכן פולשות לקהל. צפו בקטע התקיפה מתוך ההצגה: 

בזמן ההצגה, "אגדת פעמון הגמלים", ניתן לראות את הזאבים רודפים אחר השחקנים על הבמה ונאבקים בהם, כשבמקביל חלק אחר מהם ירד אל הקהל והטילו אימה על הצופים. הגולשים שצפו בסרטון הזדעזעו מהמחזה הקשה ונדהמו מקור הרוח של היושבים באולם. "אני אפילו לא רוצה לחשוב מה היה קורה לי אם הייתי שם. אם ככה תקפו את השחקנים בטח את הקהל זה היה עוד יותר גרוע". 

רק בדיעבד, אחרי שהסרטון הפך לוויראלי בעולם, יוצרי ההצגה חשפו את האמת ההזויה, לפיה הכל היה מתוכנן. תקיפת הזאבים את השחקנים היא חלק בלתי נפרד מההצגה ואף דווח כי הזאבים מאולפים והתאמנו רבות על להיאבק בשחקנים ולאיים על הקהל מבלי באמת לפגוע באף אחד. מנהל ההצגה הסביר כי באחת הסצנות הזאבים אמורים להראות כאילו הם תוקפים את "אנשי המסע", שכן המופע מתעסק במסעם המסוכן של כוחות הגמל הקדומים של סין דרך מרכז אסיה במהלך שושלת הטאנג.