שני מתבגרים מקצוות שונים של האוקיינוס האטלנטי התאחדו בזכות מסר בבקבוק, שלוש שנים אחרי שהחל במסע שלו בים. שון סמית' בן ה-16 שלח את המכתב בבקבוק בשנת 2018, כשהיה בחופשה משפחתית ברוד איילנד שבמזרח ארה"ב. לאחרונה, צעיר בשם כריסטיאן סנטוס, בן ה-17, מצא את הבקבוק במרחק של כ-4,820 ק"מ מהנקודה ממנה נשלח. סנטוס מתראיין במטרה לאתר את שולח הבקבוק:

במכתב נכתב: "זה חג ההודיה. אני בן 13 ומבקר אצל המשפחה שלי ברוד איילנד. אני מוורמונט. אם הבקבוק יימצא תשלחו הודעה לכתובת המייל [email protected]. סנטוס הצעיר יצא לדוג עם בן דודו במים הרדודים, שבאזור איי הארכיפלג הפורטוגליים, כשלפתע נתקל בבקבוק צף לו בים. "הרמתי את הבקבוק, הסתכלתי פנימה וראיתי שיש בתוכו נייר. חשבתי שזה יכול להיות מעניין ורצתי להראות לאמא שלי", סיפר סנטוס בראיון לעיתון החדשות BOSTON GLOBE. 

האם, מולי סנטוס, הסתקרנה מאוד לגלות עוד מידע על מחבר ההודעה והיא החליטה לבצע את ההוראה שנכתבה בפתק. השניים אמנם שלחו את המייל, אך סמית' כבר שכח לגמרי מהמכתב ולא טרח לבדוק את ההודעות, לכן האם החליטה לעורר את עניין התקשורת בנושא. אחרי שהסיפור התפרסם ברחבי העולם, סמית' נתקל בסיפור ומיד קישר בין המקרים.

בראיון לחדשות CBS סמית' סיפר: "התגובה הראשונה שלי הייתה 'מה לעזאזל?', עברו יותר משנתיים וחצי וכבר לגמרי שכחתי שעשינו את זה". לדבריו, מדובר בבקבוק אחד מתוך מספר בקבוקים שהוא השליך אל הים בתקווה לקבל מענה. עכשיו, אחרי תקופה ארוכה, סמית' הגשים את החלום ואפילו רכש חבר שלעולם לא ישכח.