כריסטופר וויליאמסון השקיע 20 דולר בלבד במחקר ופיתוח מערכות מידע, בחברה הנקראת Rocket Bunny, וכשהתעורר גילה שבחשבון שלו יש לא פחות מ- 1,105,863,834,221 דולרים שמעולם לא היו קודם לכן. לדבריו, הוא נפל מהמיטה מרוב בהלה כשגילה את הסכום המופרך בחשבונו, אלא שאחרי בדיקה התבררה האמת. צפו בראיון עם כריסטופר על התקרית: 

למרבה הצער, הסכום המטורף שהופיע בחשבון של וויליאמסון היה "שגיאת תצוגה", שכן הוא לא היה יכול למשוך את הכסף או להשתמש בו. בראיון לחברת החדשות FOX5, אותו הגבר, שעובד כאח בבית חולים, סיפר: "הסתכלתי על החשבון שוב ושוב והתחלתי לרוץ ולהשתגע". כמו כן, אחרי שגילה את הסכום ההתחלתי, מדי יום הכסף המשיך לטפס עד שהגיע לסכום של 1,184,158,683,482 דולר. 

"אני מנסה למצוא בקטע הזה הומור אבל זה בהחלט קשה", אמר וויליאמסון בראיון אחרי שצפה בכסף מבלי שיכול היה לגעת בו. בתגובה למצב הלא שגרתי, חברת ההשקעות Coinbase מסרה: "אנו מצטערים על אי הנעימות. הצוות שלנו מודע לשגיאת התצוגה שגרמה למשאלת הלב שלך להתגשם. אנו עובדים קשה כדי לתקן את הטעות". כמו כן, דווח כי אף אדם אינו טריליונר בעולם, כאשר בתואר "האיש העשיר ביותר" מחזיק מייסד אמזון ג'ף בזוס, המוערך בכ-200 מיליארד דולר.