אחרי שגללנו קצת בטיקטוק בין סרטוני מוזיקה לסרטונים מצחיקים, קפץ העמוד של "מיכה הגנוב" שהצליח לרתק אותנו לתוכו וגרם לנו להתפקע מצחוק. מיכה, הנושק לגיל 78, מנהל בעזרת עשרת נכדיו את עמוד הטיקטוק שלו, שם הוא עושה את כל הטרנדים החמים של האפליקציה, מריקוד ועד ליפסינק מדויק. בראיון למעריב הוא סיפר איך הכל התחיל ועל התגובות מהצופים אחרי שהפך לאושיית רשת עם כ-34 אלף עוקבים.

מיכה ואשתו מפגינים כישורי ריקוד (צילום: טיקטוק)
קצת פספוסים (צילום: באדיבות המשפחה)

הסיפור של מיכה מתחיל דווקא בצורה טרגית למדי. לפני כשנה וחצי אחד מבניו של מיכה נפטר ממחלת הסרטן והשאיר אחריו אישה ושלושה ילדים שבורי לב. כדי להתגבר על האובדן בדרך משפחתית וכדי להעלות קצת חיוך על פניהם, מיכה והנכדים שיתפו פעולה והחלו להפיק סרטוני טיקטוק שירוממו את מצב רוחם. הנכדה זוהר אחראית על הצילום, נגה אחראית על ההופעה והכוריאוגרפיה ואורי אחראי על השיווק והתקשורת – הם מנהלים את העסק ומיכה מבצע. 

"בהתחלה ישבנו כל הנכדים והם שכנעו אותי לרקוד איתם ולצלם את זה, ככל שעבר הזמן הלך יותר טוב ועלו עוד ועוד רעיונות שצברו הרבה צפיות ותגובות של הקהל", סיפר מיכה למעריב והוסיף: "אני הייתי כמו בובה על חוט, הם אומרים ואני עושה". שבעה מתוך עשרת הנכדים של מיכה גרים יחד בסמוך לו במושב אוהד שבעוטף עזה, מה שמאפשר להם לנהל את סבא, שכבר הפך לעסק המשפחתי.

מיכה הגנוב חוגג שנה באפליקציה (צילום: טיקטוק)

בדיוק השבוע מיכה חגג שנה באפליקציה שהפכה אותו לכוכב וחשפה אותו לקהל הרחב, ביניהם גם חבריהם של הנכדים. "קורה שאני מקפיץ את אחד הנכדים לבית הספר וכל הילדים קוראים לי 'היי, זה אתה מהטיקטוק!, הרבה מזהים אותי באזור שלנו", סיפר מיכה בשמחה. לדבריו, הוא מאוד אוהב את העיסוק בטיקטוק, שמאפשר לו להוציא לפועל את כישורי ריקודי העם מהעבר ולהתגבש טוב יותר עם נכדיו הצעירים. 

@micha_haganuv

Reply to @noamido2 לוקח הכל בהימור😉##foryou ##fypシ ##מיכההגנוב

♬ theresthedoorbich - carndog

גם נכדיו של מיכה שיתפו את מהזווית שלהם על התחושות והשתלשלות העניינים. לדבריהם, הם החליטו לעשות את הסרטונים בתור בדיחה אך זיהו את הפוטנציאל והחליטו ללכת על זה בכל הכוח. "ראינו שכמות הצפיות עולה וגם נהנו לעשות את הסרטונים וללמד את סבא לרקוד, זה מצחיק אותנו מאוד", סיפרו הנכדים בגאווה על סבא המפורסם. 

אז אחרי שנה של ריקודים וצחוק, שהפכו כבר לתחביב המשפחתי, מיכה והנכדים מתכוונים להמשיך לפתח את עמוד הטיקטוק בתקווה לצבור עוד ועוד צפיות ולהפוך אותו לוויראלי אפילו יותר. גם מה שהתחיל מטרגדיה קשה, הצליח להפוך בסוף לחוויה מעצימה, מגבשת ומאחדת.