ביום שישי האחרון התקיימה פגישת זום, במהלכה אישה נשדדה אל מול כל הנוכחים בידי שלושה חמושים שאיימו עליה ברצח. בעקבות מקרה השוד, שהתרחש בטקסס, ארה"ב, התקיים מרדף משטרתי מוסק בו נעצרו אדיאן ג'וליאן בן ה-19, חיימה טרווינו בן ה-39 ונערה בת 15, ששמה לא פורסם עקב היותה קטינה. 

על פי החשד, המבוקש ג'וליאן כיוון את האקדח לראשה של הנשדדת אל מול כל עמיתיה לעבודה, שהיו עדים למצוקה והודיעו מיד לבוס. דובר משטרת סן אנטוניו סיפר כי בזמן שג'וליאן איים על האישה חסרת האונים, בן ה-19 ובת ה-15 רוקנו את הבית מחפצים ולקחו הרבה רכוש יקר, הכולל גם את הכספת של הבית. 

בזמן שהבוס הזעיק את המשטרה המקומית, שלושת הפושעים נמלטו מהבית עם כל השלל ברכב מסוג הונדה. השוטרים שהגיעו למקום החלו במרדף אחר החשודים, שהספיקו להתרחק כ-12 ק"מ מהמקום לפני שנתפסו בידי מסוק משטרתי. כאשר נעצר, בסמוך למלון OYO, הרכב של שלושת השודדים הוא נתפס עם כל תכולת הכספת. 

"החשודים נתפסו בזמן שפרקו את החפצים הגנובים אל תוך המלון. השוטרים באירוע עצרו אותם במקום", נמסר מהמשטרה. ג'וליאן, שהואשם בשוד ובגניבה בנסיבות מחמירות, מוחזק בימים אלו בערבות של מיליון דולר בהקשר לאישומי רצח מעברו, כך דווח באתר החדשות FoxNews. טרווינו מוחזק בערבות של 175 אלף דולר ולא נמסר מידע בנוגע לקטינה.