בערב שבת אחד, בחודש דצמבר האחרון, הזוג פיטר וליסה מרשל ישבו על הספה בביתם וצפו בטלוויזיה, כשלפתע פיטר הביט בליסה והציע לה להינשא לו, מה שהוא לא זכר זה שהם כבר התחתנו. לפני כשלוש שנים פיטר, בן ה-56, אובחן כחולה אלצהיימר ברמה גבוהה, מחלה שגרמה לו לשכוח גם את אהובתו. לאחרונה, אחרי תקופה מאתגרת יחד, פיטר התאהב מחדש באשתו מבלי לזכור את העבר. צפו בטקס החתונה המרגש של הזוג: 

"זה קורע לב. אמנם צברנו לנו זיכרונות חדשים אבל יש הרבה פעמים שאני רוצה להעלות נוסטלגיה ואי אפשר לעשות זאת, הוא לא זוכר כלום עכשיו ועוד פחות ממה שקרה לפני 20 שנה", סיפרה ליסה, בת ה-54. השניים הכירו כשהיו שכנים אחד של השנייה בהריסבורג, פנסילבניה, ונישאו זה לזו לפני כ-12 שנים, אחרי שכל אחד מהם עבר הליך גירושין בנפרד. 

בשנת 2009 השניים קשרו את חייהם בטקס רשמי, בנוכחות ילדיהם מהנישואים הקודמים, אלא שאז פיטר החל לשכוח. בהתחלה הוא היה שוכח את המפתחות לאוטו או את הארנק, ולאט לאט הוא החל לשכוח גם מילים והתקשה להרכיב משפטים שלמים. "ניסיתי לשכנע את עצמי שזה בגלל שאנחנו מזדקנים, אבל מי שלא ראה את פיטר הרבה זמן יכול היה לשים לב לשינוי המשמעותי", היא סיפרה. 

כמו כן, ב-30 באפריל 2018 פיטר אובחן כחולה אלצהיימר והמחלה החלה להשתלט מהר מאוד גם על הזוגיות. בפעם הראשונה שהוא שכח את אשתו הם היו בחופשה בבית הנופש שלהם ברוד איילנד, שם הוא התנהג אליה כאילו הייתה נהגת המונית שלו. עם הזמן המצב החמיר, "חיכיתי שהוא יחזור לעצמו אך זה מעולם לא קרה", סיפרה ליסה בעצב.

בדצמבר האחרון, פיטר וליסה התכרבלו יחד, כשברקע התנגנה סצנה עצובה שגרמה לליסה להזיל דמעה. פיטר הבחין בדמעותיה והחל לצחוק, לפני שהצביע על המסך ואמר: "בואי נעשה את זה. בואי נתחתן", וליסה נהייתה מאושרת. לאחרונה בתה של ליסה, שעובדת בתור מארגנת אירועים, ארגנה עבורם את הטקס המרגש, בו השניים נשבעו זה לזו מחדש.