שני אחים מדרום אפריקה, שניהלו עסק גניבת ביטקוין מחדר השינה בביתם, הצליחו לשדוד כ-347.5 ביליארד דולר מקרנות ההשקעה של לקוחות אחרים. שני האחים הצעירים, ראיס בן ה-21 ואמיר בן ה-17, נעדרים מאז חודש אפריל האחרון, אחרי שהיו אחראים לשוד הקריפטו הגדול ביותר בהיסטוריה האנושית. 

אחרי שמערכת הסייבר עלתה על השוד הגדול, פלטפורמת המסחר דרכה הם פעלו הושבתה, מה שהוביל את השניים להימלט ולהסתתר. המשטרה בדרום אפריקה פתחה בחקירה, ממנה עלה כי האחים מכרו את כל רכושם, כולל למבורגיני יוקרתית וסוויטה מרשימה, ועברו לחיות בבית מלון באזור דרבן שבמדינה. 

כשהשניים הבינו שהמשטרה בעקבותיהם הם נמלטו גם מבית המלון ומאז לא נמצא זכר למקום הימצאם. כדי להפוך אותם לבלתי אפשריים למעקב, ולאפשר להם להמשיך להשתמש בהון האדיר שצברו, השניים המירו את עסקאות הביטקוין למזומנים. כמו כן, בימים אלו נפתחה תביעה ייצוגית של קהל הלקוחות שעבדו על השניים, בראשה עומד עו"ד ג'רארד בוטה מיוהנסבורג. 

עוד דווח כי החברה של השניים, דרכה השקיעו הלקוחות המרוששים, הושקה לראשונה בשנת 2019 וזכתה להצלחה ולשבחים רבים בידי המגזין הכלכלי Umhlanga. האחים פיתו את המשקיעים לשים את הכסף בחברה שלהם, לפני שהעבירו אותם לחשבונותיהם הפרטיים ונמלטו עם כל הכסף.