כמה מזל יכול להיות לאדם אחד? מסתבר שהמון. נמנג'ה ספסוצ'ביץ' נהג לשחות לאורך אחד החופים במחוז סן מתאו בקליפורניה ללא חשש, על בסיס קבוע. בסוף שבוע האחרון, השחייה הרגילה והשקטה שלו הפכה לאירוע דרמטי במיוחד, כשננשך על ידי לא פחות מכריש לבן.

ספסוצ'ביץ', תושב סן פרנסיסקו בן 38, הלך לתומו על החוף כשפתאום הרגיש כאב חד ואז הרגיש דחיפה חזקה. "זה הרגיש מאוד מהיר, כמעט כמו עקיצת יתוש", סיפר לתחנת רדיו מקומית. כשהביט מטה, הוא היה פנים אל פנים עם אחד היצורים המפחידים ביותר בים, בזמן שזה נועץ את שיניו עמוק בבשר הרגל שלו.

הניצול בר המזל הצליח להימלט מאחיזת הכריש, חזר לחוף בצליעה ותוך דימום תחת בגדיו הרטובים, וניסה להזעיק עזרה. לעזרתו נחלץ דייג מקומי: "צעקתי אליו 'היי! הצילו! מתקפת כרישים!", סיפר. "לקח לי קצת זמן להסב את תשומת ליבו, אבל ברגע שהוא ראה אותי, כבר נפלתי על החול".

למזלו, ספסוצ'ביץ' לא סבל מפציעות חמורות, למרות שכן נחרטו על רגלו 10 פצעי דקירה עמוקים ומדממים, מה שגרם לו לצלוע. "הוא לא קרע את הרגל שלי, רק נשך נשיכה עדינה ועזב", אמר. "אם זו לא הייתה נשיכה עדינה, לא הייתי כאן כדי לספר". לאחר שטופל בבית החולים המקומי בסן פרנסיקו, ספסוצ'ביץ' שוחרר לביתו כדי להחלים מהפציעה.

"אני ככל הנראה הבחור הכי בר מזל בעולם. ננשכתי על ידי כריש לבן והלכתי הביתה באותו היום", אמר עוד.