מרי מקראטני, בת 45 מניו זילנד, סבלה במשך כל חייה הבוגרים מקשיי נשימה כאבים בלתי פוסקים באזור העיניים שהדחיקה עם השנים. לאחרונה, מקארטני ביצעה בדיקת קורונה שגרתית שחשפה את הסיבה הלא שגרתית לכאבים שסחבה כ-37 שנים. קשה להאמין, אך כשהייתה בת שמונה היא שאפה בטעות חתיכה ממשחק קופסא שנהגה לשחק בילדותה, שנשאר איתה עד עצם היום הזה.

מקארטני סיפרה כי היא זוכרת בדיוק את הסיטואציה אי שם בשנת 1984, כאשר שיחקה עם החלקים הקטנטנים, שאפה את פיסת הפלסטיק הצהובה ופחדה מדי לספר על כך לאמה. עם השנים העצם הזר יצר בעיות רפואיות שונות, מה שנפתר בזכות בדיקת קורונה בעזרת מטוש, באמצעותה הרופאים גילו את מקור הבעיה. מיד אחרי הבדיקה מקארטני נכנסה לניתוח להסרת החסם והמנתחים נדהמו לגלות שמדובר בדיסקית הקטנה שהייתה שם כל כך הרבה זמן. 

"פעם שאפתי את הדיסקית ומרוב שפחדתי לספר לאימא שלי פשוט לא עשיתי את זה. אני זוכרת שתהיתי לאן זה נעלם והיו לי קשיי נשימה לאורך השנים אך מעולם לא הקדשתי לזה מחשבה", סיפרה המטופלת. לדבריה, כשהיא התעוררה על מיטת המנתחים היא מיד היא התעניינה לגלות מה הרופאים מצאו בתוך גופה, ואלו צחקו שהדיסקית "אפילו לא איבדה את הצבע".