תאונה לא שגרתית התרחשה בשבוע שעבר והצליחה להשאיר את העולם המום מהתוצאה הטרגית שנגרמה, והכל בגלל מרק עוף. עיסא איסמעיל, שף בן 25, ניהל את הקייטרינג באירוע חתונה בצפון עיראק, ובמסגרת עבודתו הכין סיר ענק של מרק רותח. לגמרי במקרה השף מעד ונפל אל תוך סיר הנוזל החם, שהותיר אותו עם כוויות חמורות על כ-70 אחוז מגופו. 

איסמעיל בישל באולם האירועים הייזל שברובע זאקו במדינה, כשלפתע החליק ונפל למים המבעבעים. חמישה ימים אחרי התקרית השף נאבק על חייו בבית החולים, אך לבסוף נקבע מותו המצער בבית החולים בעיר דוחוק הסמוכה. בעקבות הידיעה על התאונה המצערת בן דוד של המנוח, זרבן חוסני, אמר לתקשורת המקומית: "כבר שנתיים שהוא עובד באולמות אירועים ומרוויח כ-25 אלף דינר ליום. הרווחים שלו מדהימים והוא נעזר בהם כדי לפרנס את אשתו ושלושת ילדיו".

מותו של איסמעיל הוביל את הפרשנים ברחבי העולם לקרוא לשדרג את אמצעי הבטיחות והמניעה במטבחים. גם הגולשים לא הצליחו להישאר אדישים לסיפור המוות המפתיע והביעו צער בעקבות הטרגדיה. "מוות כל כך מיותר, הוא היה צעיר מדי", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "נורא ואיום. מת מהדבר שהוא הכי אהב לעשות".