ב-26 במאי דווח למשטרת מחוז דקלב שבטנסי, ארה"ב, על ילדה בת שש שנחטפה בידי אביה המתעלל. אחרי חיפושים ארוכים אחר מקום הימצאה של הקטנה, קינזלי רידר, היא נמצאה בזכות כלב משטרתי בשם פרד, שהוביל את השוטרים אל סככה נטושה בה היא הוחזקה בתנאים מזעזעים. אביה של הילדה, ניקולאס, הכריח אותה לחיות בלי אוכל ומים וסיפק עבורה רק דלי לצרכים. ההודעה על היעלמותה של בת השש: 

כדי למצוא את הילדה, השוטרים נתנו לכלב הנאמן להריח חפץ של האב כדי שיוכל לרחרח ולעקוב אחריו. בשילוב של עבודת מודיעין ועזרה גדולה של חיית המחמד, פרד הצליח לאתר את רידר ורץ אליה כי להציל אותה. כשבת השש הבחינה בכלב המשטרה היא זינקה ממקומה ורצה אליו בחזרה בין השמיכות שהיו תלויות על חבל הכביסה מחוץ לאתר, כך השוטרים הבחינו בה והצליחו לחלץ אותה. 

"הוא רחרח את הדלת, התיישב והתחיל לנבוח שהוא מצא את האב", סיפר שריף המחוז, פטריק ריי. פרד רץ אל רידר, שקיבלה אותו בזרועות פתוחות ועם חיבוק גדול, וזה החל ללקק את פניה. "אחרי שהוא הצליח במשימה נתנו לו עוף כפרס על המציאה והוא החל לרוץ איתו בפה כאילו הוא רצה להשוויץ 'תראו מה עשיתי'. אני כל כך גאה בו", סיפר המטפל האישי שלו.

לדברי השריף המקומי, הילדה נמצאה יחד עם אביה במבנה החיצוני, שהיה חסום והחלונות היו ממתכת. "לא היה אוורור או מיזוג אוויר והיא כמעט ולא אכלה או שתתה לאורך כל התקופה. היה גם ריח חזק של אמוניה מתוך דלי קטן בו השניים עשו את צרכיהם", הוא סיפר לתקשורת. כמו כן, האב נעצר בגין התעללות והזנחה של הילדה ונלקחה ממנו המשמורת על בתו, כך שהילדה הועברה לטיפול של שירותי הרווחה במדינה. 

עוד דווח כי בחודש מרץ האחרון אותו האב נעצר בגין התעללות בבתו, אחרי שנתפס מוביל אותה ברכב השטח שלו כשהיא קשורה מאחור. אחרי התקרית הזו רידר הועברה למשמורת זמנית של בן משפחה אחר, אך אחרי שהאב השתחרר ממעצרו הוא קיבל אישור להתגורר באותו הבית. הדיווח על היעדרותה של הקטנה עלה אחרי שהמחלקה לשירותי הרווחה לילדים יצרה קשר עם גורמי החוק אחרי שלא הצליחו לאתר אותה.