תיעוד קשה לצפייה נתפס בעדשת המצלמה בחופי הים האדום, כאשר גבר ירדני גלש לתומו על הגלים והופתע בידי כריש שזינק מהמים ואחז את רגלו. באירוע, שהתקיים ביום שישי האחרון בעקבה שבירדן, בן ה-37 ריחף מעל המים בעזרת מצנח, כשלפתע הכריש קפץ וקרע בשיניו את כף רגלו של הבחור. צפו בתיעוד של תקיפת הכריש האכזרית: 

בסרטון אפשר לראות את הרגע המזעזע, בסופו אותו הגבר נלקח אל בית החולים הצבאי הסמוך למקום, שם עבר ניתוח ברגלו ומצבו הוגדר כיציב. מנהל מרכז הצלילה בחוף, מוחמד קטאונה, שוחח עם התקשורת המקומית והסביר כי הם מזועזעים מהמקרה וכי תקיפות של כרישים הן נדירות בחופי ים סוף. 

"תקיפות של כרישים זכו לתשומת לב רבה של התקשורת בשנים האחרונות והן מפחידות הרבה אנשים, אך למען האמת הן יכולות לקרות בכל מקום",הסביר קטאונה. לדבריו, הוא צולל כבר כ-20 שנה בחופי עקבה וזו הפעם הראשונה בה הוא נתקל בתקיפת כריש, שכן יש שם סוגים רבים של כרישים אך אף אחד מהם לא מסוכן. 

גם מוחמד חליל אל זבאדה, מהמכללה המקומית למדעי הים, חיזק את דבריו של קטאונה והסביר כי הנוכחות של כרישים תוקפניים היא נדירה באזור עקבה. כמו כן, דווח כי נפתחה חקירה בנוגע לאירוע ו"הוועדה תפרסם הצהרה מפורטת על המקרה ברגע שהחקירה תסתיים".