לפני 31 שנה אם ובנה נחטפו מתחנת רכבת במחוז שאנדונג שבסין, הופרדו זה מזו ונמכרו בנפרד לסוחרי אנוש. הבן, טאו שיאובינג, מעולם לא ויתר על התקווה למצוא את אמו וחיפש אחריה במשך שנים בכל רחבי המדינה. בשבוע שעבר, השניים סוף כל סוף הצליחו להיפגש ולהתאחד בזכות מתנדבים שהתגייסו לחפש אחר האם האבודה. צפו ברגע המפגש קורע הלב:

אם ובנה התאחדו אחרי 31 שנים (צילום רויטרס)

טאו היה בן שלוש בלבד כשהוא ואמו, ג'ואו ג'יינג, נחטפו ונמכרו למשפחה אחרת. כעבור מספר חודשים האם הצליחה לברוח מהמשפחה המתעללת, אך בצער לא הצליחה לקחת יחד איתה את בנה הקטן. האם חזרה אל בית המשפחה וגילתה שאין שם אף אחד, מה שגרם לה לצאת ולהקים חיים חדשים. היא אמנם חזרה מספר פעמים אל הכפר בו חיו בתקווה לפגוש את בנה, אך זה הוחזק בשבי לאורך כל התקופה אצל המשפחה לה נמכר. 

בסופו של דבר שיאובינג שוחרר מעבדות ואומץ על ידי זוג אחר, שגם הוא לא היה מעוניין לעזור לו למצוא את משפחתו מחשש שיעזוב אותם. בחלוף השנים, כשכבר הייתה לו משפחה וילדים משלו, הבן החליט לצאת למסע חיפוש מושקע אחר אמו. שני מתנדבים שעזרו לשיאובינג הצליחו לאתר אישה שהתאימה לפרופיל של אמו וביקשו ממנה לבצע בדיקת DNA שקבעה – זו האם האמתית. 

סרטון מרגעי המפגש של השניים הצליח לרגש את כל העולם, בו אפשר לראות את האם בוכה ומחבקת את בנה האהוב אחרי שלא נפגשו כל כך הרבה שנים. "תודה לכל מי שעזר לי למצוא את הילד שלי", אמרה ג'יינג בדמעות של התרגשות.