שלישיית אחיות זהות, ג'ינה פרסל, נינה רולינגס וויקטוריה בראון, גדלו יחד וחלקו לאורך השנים הכל, מבגדים ועד חוויות. בימים אלו שלוש האחיות, בנות ה-35 מקליפורניה, חולקות את חווית ההיריון ומצפות ללדת בחודשים הקרובים. "זה חלום שמתגשם", הן סיפרו בראיון לאתר החדשות Fox News. 

הצעירה מבין השלוש, ויקטוריה, צפויה ללדת בן שני ב-9 ביולי, נינה האמצעית מצפה ללידתה הראשונה ב-28 באוגוסט ואילו ג'ינה תלד את בתה השלישית בנובמבר הקרוב. "זה כל כך מרגש, אנחנו יכולות לחלוק את התשוקה שלנו לאוכל, את האמוציות, העייפות ומצבי הרוח שלנו. הן החברות הכי טובות שלי ואנחנו עוברות את הכל יחד", סיפרה בראון. 

למרות ההתרגשות של האחיות מההריונות המקבילים, כל הסיפור בכלל לא היה מתוכנן. רולינגס סיפרה כי היא ניסתה להיכנס להיריון במשך למעלה משנה עד שנקלטה, בעוד בראון הכריזה מול כולם שהיא צפויה ללדת. כחודש לאחר מכן, בערב חג המולד, רולינגס סוף כל סוף נקלטה, מה שהוביל את האחיות לעודד גם את פרסל להיכנס להיריון בעצמה. 

פרסל סיפרה בראיון כי לפני מספר שנים היא עברה הפלה טראומטית, אחריה היא הצליחה להיכנס להיריון והביאה לעולם את שני ילדיה. כיוון שכבר היו לה שני תינוקות, פרסל החליטה שלא להביא עוד ילדים לעולם, אך ההיריון של אחיותיה גרם לה לחשוב על כך בשנית. כמו כן, האחיות עתידות ללדת במרכז הרפואי MemorialCare Saddleback אצל אותו המיילד, ד"ר דניאל שטרנפלד שאמר: "אני כל כך נרגש ליילד שלושת אחיות בהפרשים כל כך קטנים".