אורח החיים השגרתי של זוג מצפון הארץ, עם בית גדול, שלושה ילדים וכלב, השתנה מקצה לקצה תוך חודשים ספורים. בצל האווירה המשפחתית והיציבה הבעל החל לשנות לאט את שגרת יומו - הוא החל להתלבש אחרת, לעשות כושר, לצאת עם חברים ולבלות. תחילה, האישה דווקא פרגנה לבעלה על השינוי המחמיא וייחסה אותו למצב הטוב בבית, אלא שלאורך כל הזמן הזה הבעל הסתיר מאשתו מה הסיבה האמתית לדמות החדשה שאימץ.

בשיחה עם עורכי הדין של האישה, שרין וגדלי סולן, היא סיפרה כי השיא הגיע כאשר הבעל החל להיעדר מהבית בלילות. בשלב זה, האישה החליטה לבדוק את הטלפון של בעלה כדי להבין מה הוא מסתיר אך לא מצאה דבר. לפני כשלושה חודשים, האישה נכנסה לגמרי במקרה לאפליקציית הוויז וגילתה כי באותו היום בו בעלה לן מחוץ לבית הוא שהה בצימר בגליל, מה שהוכח אחרי בירור טלפוני קצר. 

במקום לשכור בלש או לחקור את הנושא לעומק האישה החליטה להתעמת עם בעלה בנושא למידע: "אתה זוכר שאמרת לי לשים וויז ולא להתווכח? לנסוע לאן שהוויז אומר? אתה זה שאמר שלא מתווכחים עם אפליקציה במיליארד דולר", הטיחה האישה. הבעל האשם מיד החוויר והודה כי ניהל קשר רומנטי עם אישה אחרת, אך לדבריו הבגידה קרתה פעם אחת בלבד. 

עו"ד סולן יעצה לאישה להסתפק בהודאה אך גם לבדוק האם מדובר באמת במעידה חד פעמית. לצורך המשימה נשכר בלש שחשף כי הבעל נפגש עם אותה אישה באותו הצימר עשרות פעמים לאורך השנה האחרונה. יותר מכך, הבעל המשיך להיפגש עם המאהבת גם אחרי שהתוודה בפני אשתו. בעקבות כך האישה הגישה בקשה לגירושין בתקווה להגיע לפשרה, אלא שבניגוד לה הבעל ביקש ממנה להימנע מהליך גישור ולתת לו הזדמנות נוספת לפני שתחליט להיפרד ממנו ולפרק את המשפחה.