רגע שנתפס במצלמות אבטחה, שהותקנו ברחוב בעיר נאם דין שבצפון ויאטנם, הצליח להדהים את הרשת. ילדה בת ארבע מצאה את עצמה מטלטלת ממרפסת ביתה, בגובה 3.5 מטרים מעל פני הקרקע, שניות לפני שצנחה למטה. במזל, עובר אורח חלף בדיוק בסמוך למקום, זינק במהירות והצליח להציל את חייה של הקטנה. צפו בתיעוד המטורף מרגעי ההצלה: 

בסרטון ההרואי אפשר לראות את הילדה תלויה באוויר, כשסביבה חולפים הולכי רגל שחלקם לא מבחינים בה ואילו השאר בוחרים להתעלם. רוכב אופניים אחד שעובר באזור החליט לבסוף לעצור ולחכות לילדה למטה בדיוק ברגע בו היא איבדה את אחיזתה וצנחה מטה. אותו הגבר עמד בזווית מושלמת כך שהוא הצליח לתפוס את בת הארבע ומנע טרגדיה גדולה. 

מאוחר יותר לאירוע, אחרי שהילדה כבר ניצלה, הוריה ניסו להשיג את מספר הטלפון של עובר האורח שהציל את בתם דרך בעל חנות שמול הבית. לבסוף, הגבר זוהה בתור לואונג תאן הא, צעיר תושב המקום, שהגיב לסיפור בצניעות: "מעשי לא היו משמעותיים ואיני רוצה שאחרים יסתכלו עליי כעל גיבור. בסך הכל עשיתי את הדבר ההגיוני והנכון לעשות". כמו כן, דווח כי אחרי התקרית הילדה נלקחה אל בית החולים האזורי, שם היא טופלה עקב פציעות קלות.