בשבוע שעבר העלתה המוזיקאית רפאלה ויימן סרטון לעמוד הטיקטוק שלה, בו היא חשפה כיצד סיממה את עצמה לגמרי בטעות. בסרטון הוויראלי, שנצפה מאות אלפי פעמים, ויימן סיפרה כי היא וחברתה היו בדרכן למסיבה כשלפתע הן נתקלו בפרח יפה ויוצא דופן. השתיים הריחו את הפרח המיוחד והתמכרו תוך שניות לריחו, מבלי לדעת מה הוא יגרום להן בהמשך. צפו בסרטון הטיקטוק הוויראלי שהסביר את המצב:

הריחה פרח ברחוב וגילתה שמדובר בסם קטלני (צילום: טיקטוק)

לדבריה של המוזיקאית, כשהיא וחברתה היו אל יום ההולדת שהיו בדרכן אליה הן החלו להרגיש לאט ישנוניות וכבדות ונאלצו לעזוב את האירוע די מהר. "כשהגעתי הביתה ונרדמתי חלמתי את החלומות הכי מטורפים שהיו לי וחוויתי שיתוק שינה בפעם הראשונה בחיי", סיפרה ויימן. תופעות הלוואי החריגות שהרגישה גרמו לצעירה לברר מה הוא הפרח המסתורי, והאמת השאירה אותה בהלם מוחלט. 

הפרח, המכונה "חצוצרת המלאך", הוא ממשפחת צמחי הדטורה והוא מקור לסקופולמין, סם הזיות נרקוטי שאף עלול להיות קטלני ביותר. אותו החומר, הידוע גם בשם בורונדנגה, מאופיין בקושי בשליטה על הרצונות החופשיים, הדיבור והתנועה. שאיפה של הסם במינון גבוה עלולה לגרום אפילו למוות ועל פי הדיווחים כ-50 אלף איש בשנה מאושפזים בגללו רק בקולומביה. במזל, ויימן לא סבלה מנזק ממשי ואף הצליחה להעלות ברשת את המודעות לסם הקשה.