אתמול (ראשון) ארה"ב ציינה את יום העצמאות ה-245 בחגיגות ה-4 ביולי המסורתיות שלה, אלא שהפעם הקורונה אילצה את תושבי המדינה להצניע את אירועי יום ההולדת של המעצמה. כדי להציג פטריוטיות וגאוות יחידה למדינה, מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, העלה סרטון של עצמו לכל מדיה חברתית אפשרית והותיר את הגולשים בהלם מהרגע ההזוי, בו הוא ניסה להיראות מעט אנושי - ונכשל. 

המחווה המוזרה של צוקרברג כללה את עצמו, גלשן חשמלי, דגל ארה"ב ומוזיקת רקע יפיפייה. על פניו נשמע כמו פריים מעניין, אלא שהגולשים דווקא לא לגמרי הצליחו להבין את המטרה מאחורי הסרטון, שסיפק לא מעט חומר לממים מצחיקים. בתיעוד הוויראלי, שזכה למיליוני צפיות, אפשר לראות את צוקרברג על הגלשן באגם כשהוא מנופף בדגל ארה"ב לצלילי השיר Take Me Home Country Roads, של הזמר ג'ון דנבר. 

בעוד חלק מהצופים דווקא אהבו את הרעיון, כמו שכתב אחד הגולשים: "זה הדבר הכי נפלא שראיתי", ואף זכה לתגובה מצוקרברג בכבודו ובעצמו: "זה גם היה די כיף", היו מי שטענו שהוא "רובוט" והפכו את הבדיחה על חשבונו. "מישהו אמר למארק צוקרברג להתנהג לגמרי נורמלי לכבוד ה-4 ביולי", צחק את הגולשים, בעוד אחר שיתף גם כן את הסרטון וכתב: "הלוואי שג'ון דנבר היה יכול להתעורר לחיים רק כדי לראות את זה".