משתמשת טיקטוק, גבי מרסלוס בת ה-25 מניו יורק, חשפה לפני מספר חודשים את הדרך בה גילתה שבן זוגה מנהל חיים כפולים ונמצא במערכת יחסים עם אישה נוספת. לאחרונה, הסרטון הפך לוויראלי והטריף את הגולשים כאשר עוד ועוד פרטים על הבגידה האכזרית התגלו. אחרי שמרסלוס חצתה יבשות ונסעה להתגורר בבריטניה עם בן זוגה, התברר כי לאורך כל הזמן הוא בילה עם אחרת. צפו בסרטון הוויראלי של גבי:

חצתה יבשות כדי לפגוש את בן זוגה - וגילתה שהוא בוגד בה (צילום: טיקטוק)

"לעולם לא אשכח את היום בשנת 2019 בו מישהו אמר לי לבדוק את רשימת החסומים שלי באינסטגרם. מה מצאתי? ילדה אקראית. מה היה לנו במשותף? בן זוג. אני לא חסמתי אותה, אז אתם יכולים לנחש מי כן", סיפרה מרסלוס בסרטון הוויראלי, שנצפה למעלה משני מיליון פעמים. הסיפור של הצעירה הצליח להדהים את הגולשים ולעורר את סקרנותם, מה שחשף עוד ועוד פרטים על הסיטואציה ההזויה. 

@gabby_marcellus

Reply to @catherfly ##cheating ##ItsOurHome ##exfiance ##ex ##narktok ##hoesaintloyal ##abuse ##fypppppp ##trauma ##messytok ##storytime ##blocked

♬ original sound - gabrielle marcellus

@gabby_marcellus

♬ original sound - gabrielle marcellus

בסדרת סרטוני המשך מרסלוס הסבירה כי היא ובן זוגה הכירו בשנת 2018, כאשר הבריטי הגיע במיוחד לארה"ב לחגיגות ערב השנה האזרחית החדשה. באותו הערב הצעירה הייתה שיכורה והגבר שהכירה השתמש בטלפון שלה כדי להזמין לה מונית הביתה, ועל הדרך חסם מהאינסטגרם שלה את בת זוגו מהמדינה בה הוא חי. אחרי אותו הערב השניים שמרו על קשר והפכו לזוג, אלא שהוא כבר מנהל קשר רומנטי עם אחרת. 

שנה לאחר מכן מרסלוס נסעה לבקר את בן זוגה בבריטניה והם בילו יחד במשך שלושה שבועות. לקראת סוף הטיול היא החלה לחשוד בהתנהגות המוזרה של בן זוגה, אך בחרה להתעלם מהרמזים, עד שההוכחה הגיעה דווקא מתוך הטלפון הנייד שלה. כשהיא הסתכלה בהגדרות האינסטגרם שלה היא הבחינה בבחורה שאינה מכירה שהייתה חסומה, מה שחשף את הבגידה הכואבת. 

בשלב זה מרסלוס התעמתה עם בן זוגה, שתחילה הכחיש את הכל אך לבסוף הודה במערכת היחסים הנוספת. הצעירה שבורת הלב התקשרה מיד להוריה, שהזמינו לה כרטיס טיסה חזרה לארה"ב תוך מספר ימים. במהלך אותם הימים בהם היא שהתה בבריטניה הגבר הבוגדני הצליח לשכנע את מרסלוס להישאר איתו, וכך היא עשתה. "הוא התחנן להזדמנות נוספת וכעבור שנה התארסנו – והוא בגד בי שוב", הודתה.