חברות קבוצת הפייסבוק הפופולארית "מאמאצחיק", בה אימהות רבות משתפות חוויות מצחיקות עם ילדיהן, הופתעו לגלות חבר חדש, הלא הוא הנשיא היוצא ראובן (רובי) ריבלין. פחות מיממה לפני שהוא יוצא ממשכן הנשיא בירושלים בפעם האחרונה ומעביר את השרביט לידיו של יצחק (בוז'י) הרצוג, החליט ריבלין להיפרד בפוסט מיוחד שפרסם בקבוצה. 

"שלום לכן מאמאצחיקיות יקרות, זה שוב אני, רובי. והפעם, זהו פוסט פרידה", פתח ריבלין את דבריו ומיד המשיך: "לזו שהגיעה למשרד וראתה שמישהי התלבשה כמוה, לזו שחוותה דייט לא כל כך מוצלח וצחקה על כך, לזו שכתבה שהיא אוהדת בית"ר, לזו שבעלה הסתבך עם ההינומה בחופה, לזו שסיפרה על העבודה המועדפת באילת [...] לכולכן יקירותיי, אני אומר תודה". 

הפוסט של הנשיא ריבלין  (צילום: צילום מסך)
הפוסט של הנשיא ריבלין (צילום: צילום מסך)

הנשיא ריבלין המשיך וכתב: "תודה לכן, נושאות המורל הלאומי, על לילות כימים, על רגעי עידוד וצחוק עבור כמעט 600 אלף נשים". עוד הוסיף ריבלין: "תודה שעליתן אלינו לבית הנשיא בירושלים. שמחתן, רקדתן, ציירתן והצטלמתן". 

בסיום דבריו הודה הנשיא היוצא להנהלת הקבוצה על הבמה שניתנה לו ואמר: "לחברות היקרות שלא אזכיר את שמן, תודה מיוחדת שאירחתן אותי כאן, היום ובעבר, ותודה על היותכן המנהלות של הקבוצה המופלאה הזו". הנשיא חתם את דבריו והודיע כי התפנה כעת לשמש כשמרטפ במשרה חלקית: "שלכן, בפעם האחרונה כנשיא המדינה, רובי. נ.ב - אני פנוי לבייביסיטר במהלך החופש הגדול יקירותיי". 

הפוסט של הנשיא ריבלין  (צילום: צילום מסך)
הפוסט של הנשיא ריבלין (צילום: צילום מסך)