יש הרבה סודות שקשה לשמור, במיוחד מהקרובים אלינו ביותר, אך גבר אחד מקליפורניה הצליח לשמור בסוד כעשר שנים את העובדה שהוא מולטי מיליונר. הזוכה, שהעדיף להישאר בעילום שם, נמנה בין כמה מהסלבריטאים העשירים ביותר בעולם, אך הודה כי כדי לא לחשוף את הסוד שמר על אורח חיים צנועים יחסים ורכש רק משאית ובית אחד. 

אותו הזוכה אמנם נשמע גבר צנוע, אך הסיבה לשמירה על הסוד הגדול היא דווקא אחרת לגמרי. "לפני כעשר שנים זכיתי בלמעלה מ-55 מיליון דולר בלוטו ומעולם לא סיפרתי להוריי או לאחותי על העניין. שמרתי על פרופיל נמוך וקניתי רק משאית ובית, וגם אותם סיפרתי שאני שוכר. הם היו מבקשים ממני להביא להם חלק מהכסף או לתת חלק לתרומה, פשוט לא רציתי", סיפר המיליונר. 

על פי הראיון עם אתר החדשות Daily Star, הזוכה היו בן 67 ללא משפחה או ילדים, וגם הוריו כבר הלכו לעולמם. עם אחותו או בעלה הוא כלל לא בקשר וטען: "אין לה מושג אפילו איפה אני גר, אני פשוט לא אוהב אותה". הנושא כולו עלה לשיח אחרי שזו הצליחה לגלות מה קורה בחשבון הבנק של אחיה המיליונר, אחרי שנחשפה לשמו במאגרים הציבוריים. 

אחרי שהאחות גילתה על סכום הכסף המטורף היא מיד ניסתה לחדש קשר עם אחיה, שדחה את הצעתה. "היא ניסתה בעבר לעשות כמה דברים איומים להורינו והצלחתי לעצור אותה. היה שלב שהתלבטתי אם נכון יהיה לספר לה ובחרתי שלא, עכשיו אני מבין בדיוק למה", הוא סיפר.