קלרה קולוסובסקי, ניצולת שואה בת 92 תושבת דימונה, רכשה השבוע דירה חדשה בשכונת השחר בעיר. על אף גילה המופלג, ואולי בגללו, קלרה החליטה לעבור מאחד השיכונים הוותיקים בעיר אל השכונה החדשה ותתגורר בדירה שנמצאת בקומה הרביעית (עם מעלית), כאשר המעבר מתוכנן ממש בקרוב.

"אני ואמא מתגוררות בקומה שלישית ללא מעלית וזה קשה", סיפרה בתה של קלרה, נטלי. "היא חיכתה להיכנס לדירה החדשה. אנחנו אוהבות לגור בדימונה, גם מבחינת האווירה וחוסר הלחות והיא בהחלט מתרגשת לקראת המעבר לדירה", כך סיפרה. קלרה היא אלמנה, אם לשלושה ילדים וסבתא לחמישה נכדים ושלושה נינים. היא עלתה בשנת 1996 לישראל מאוקראינה ומאז מתגוררת בדימונה. נטלי, בתה של קלרה, אמרה השבוע כי תתגורר יחד עם אמה בדירה החדשה.

למרות שמרבית עסקאות הנדל"ן החדשות בדימונה נחתמות במשרדי החברה "אסיה סיירוס" בעיר רחובות, נעשו מאמצים כדי להקל על קלרה והעסקה נחתמה בעיר דימונה, במעמד מנכ"ל החברה דורון עטיה. הפרויקט החדש בשכונת "השחר" בדימונה זכה לביקוש שיא, בעיקר לאחר תקופת הקורונה, כאשר נמכרו כ-92 דירות תוך שלושה ימים בלבד. 

אחרי רכישת הדירה, דורון עטיה, מנכ"ל חברת אסיה סיירוס התייחס לנושא: "החברה שמחה לתת מענה הולם לדיור בשכונה החדשה בעיר לא רק עבור הדור הצעיר, אלא גם לדור המייסדים של המדינה. סיפורה של הגברת מעורר השראה. אנו שמחים ונרגשים כי בחרה לרכוש דירה בפרויקט ומאחלים לה בריאות ואריכות ימים".