צבא רוסיה החל לאמן סוג חדש של לוחמים שיצטרף למערך ההגנה על המדינה ויצנח לשטחי האויב במקרה של מלחמה – כלבים. סרטון מתוך ימי האימונים מציג את הרגע בו הכלבים הוצמדו לצנחנים מקצועיים וקפצו איתם מהמטוס כל הדרך אל הקרקע, מגובה של כ-4,000 מטרים באוויר. עד כה האימונים הוכיחו כי מדובר בכוח לחימה מרשים ביותר. צפו באימון הצניחה של הכלבים בצבא רוסיה: 

בדו"ח סיכום האימון נכתב: "לאחר הנחיתה כל המשתתפים על ארבע הרגישו טוב והיו מוכנים למלא אחר הפקודות". אחד הצנחנים, אנדריי טופורקוב, סיפר כי הכלבים צנחו כבר כשמונה פעמים, במטרה להתאמן ולהשתפר בנחיתה, בביצוע משימות אחרות על הקרקע ובעיקר התמודדות עם טיסה. "הדבר הקשה ביותר הוא להכניס את הכלבים למטוס, הם סובלים כל כך בטיסה כשהם צופים בעננים מהחלון", סיפר טופורקוב. 

על אף הקושי בטיסה, הצנחן הסביר כי ברגע שהדלת נפתחת והרוח מבחוץ פוגעת בכלבים הם מיד נרגעים. "הייתי צריך ללטף אותו, להרגיע אותו ולהכיר אותו טוב מראש כדי לעשות זאת בצורה מושלמת. לא היו שום בעיות שהכלבים ישתתפו בצניחה כי הם בטחו בנו", אמר טופורקוב והוסיף: "וגם אסור לנו לפחד בעצמנו, הכלבים מרגישים הכל". 

בדיוק כפי שתיאר הצנחן, בסרטון מהאימונים אפשר היה לראות את הכלבים נלקחים אל המטוס כשהם כבר קשורים, הם מפחדים כשהם על סיפון המטוס אך נרגעים לקראת הקפיצה. בשלב הנחיתה אפשר לראות את הכלב נוחת על ארבעת רגליו בטבעיות ובקור רוח, לפני שהוא משתחרר מהרסן והכבלים מהצניחה.