שרה שלנברגר, בת ה-40 מאוקלהומה שבארה"ב, איבדה את בחיר ליבה, סקוט, לאחר שלקה בהתקף לב בחודש פברואר שעבר. השבוע, אחרי 14 חודשים בלי אהובה, שלנברגר הביאה לעולם את בנה הבכור מזרעו של בעלה המנוח בתהליך של הפשרת עוברים, מה שלדברי האם הטרייה "ריפא את ליבה השבור". הלידה של שרה: 

"כשהחזקתי את הייז על הידיים שלי הכל הפך לרגוע וטוב יותר, הוא ריפא את ליבי ואני מרגישה בזכותו שגם סקוט עדיין איתנו", סיפרה האלמנה. שרה וסקוט, פרופסורים שעבדו כמרצים בתחום המדעים, בדיוק סיימו תהליך של הפריה חוץ גופית, כשלפתע סקוט איבד את הכרתו ומת בזמן שהעביר שיעור באוניברסיטה. 

כיוון ששרה ידעה שסקוט ירצה להביא את הילד הזה לעולם היא החליטה להפרות את הזרע שהוקפא ונכנסה להיריון עם בנה הייז באוגוסט האחרון. "הצלחנו להפרות שני עוברים ומבחינתי הם הילדים שלי. אין אפשרות אחרת. הייתי חייבת להיכנס להיריון ולהביא לעולם את הילדים האלה", היא סיפרה בראיון לאתר החדשות Daily Mirror.

שרה וסקוט הכירו לראשונה באוניברסיטה אך החלו לצאת רק שנים אחרי. תוך ארבעה חודשים בלבד השניים התאהבו אחד בשני והחליטו להתארס ולהינשא זה לזו. "שנינו מאוד רצינו לפחות שלושה ילדים והיינו ממש נרגשים להקים משפחה", סיפרה שרה. אחרי שהתקשו להביא ילדים לעולם השניים החליטו לנסות לבצע הפריה חוץ גופית, שהייתה ונשארה הסיכוי היחיד שלהם לילדים משותפים. 

מותו הטרגי של סקוט התרחש דווקא כששרה הייתה מחוץ לעיר ונסעה לבקר את הוריה בטורונטו שבקנדה. "כשנחתתי בשדה התעופה והתחברתי ל-WIFI הטלפון שלי התחיל להשתגע. ראיתי את כל ההודעות והשיחות והבנתי שקרה משהו נורא. לא האמנתי שבעלי החזק והבריא יקבל ימות פתאום מהתקף לב", היא סיפרה. במזל, השניים הספיקו לעשות את ההפריה ובכך לנצור את זכרו של סקוט בדרך הטובה ביותר – דור ההמשך שלו. "אני בהחלט רואה את סקוט בו, זה גורם לי להבין שיש סיבה לחיים", אמרה בדמעות.