סרטון מחריד שהופץ ברשת מציג רגע בו נערה צעירה בת 18 נורתה למוות בכפר שומם בצפון סוריה, והסיבה לכך תשאיר אתכם בהלם מוחלט. בני המשפחה של הצעירה, איידה אל-חמודי, ניסו להכריח אותה להינשא לבן דודה המבוגר, אך זו סירבה בתוקף. אחרי זמן רב של מאבקים, איידה החליטה לברוח ממשפחתה יחד עם המאהב שלה, אלא שהם עקבו אחריה, תפסו אותה והוציאו אותה להורג. צפו בתמונות מתיעוד הרצח המזעזע של הצעירה: 

על פי הדיווח של אתר החדשות Akhbaralaan.net, איידה נגררה בידי קבוצה של שלושה גברים חמושים, בעוד היא צועקת לעזרה ומתחננת על חייה. בהמשך התיעוד המזעזע מהאירוע אפשר היה לראות את הילדה שוכבת על הרצפה ליד קיר בית נטוש, לפני שנשמעו שלוש יריות שהובילו למותה. לאחר מכן משפחתה כיסתה את גופתה של איידה בשמיכה אדומה והיא נלקחה לקבורה מסורתית. 

בדיעבד, התברר כי שניים מהרוצחים בסרטון הם אביה ואחיה, שירו בה כחלק מטקס "הריגת כבוד", על כך שכביכול בגדה בהחלטת משפחתה והתאהבה בגבר אחר שלא הותר לה כיוון שהוא שייך לשבט אחר. לאחר הרצח הקשה בני המשפחה של הצעירה פרסמו את הסרטון ברשתות החברתיות, אך הוא הוסר במהירות עקב היותו תוכן לא הולם. התיעוד פורסם במטרה "להודיע על ניקוי הבושה על פי האמונה השבטית".