ארבע וחצי שנים אחרי יום החתונה המרגש, צעירה בשם קתרין ראתה את חייה מתפרקים לנגד עיניה, מבלי שצפתה את הסיטואציה המורכבת. בראיון שערכה לאתר Capsule's Divorce Diaries, קתרין סיפרה כיצד גילתה שבן זוגה בגד בה עם חברתה הטובה ביותר ואף החליט לטוס איתה אל החופשה המשותפת שתכננו יחד. 

לדבריה של קתרין, הכל התנהל מצוין בינה לבין בעלה, טים, עד כדי כך שהם החליטו לפנק את עצמם בחופשה רומנטית. בזמן שחיפשו מלונות לקראת הטיסה הצפויה השניים גילו שהתפנה מקום במלון החלומות שלהם והחליטו להזמין מיד חדרים. באותו הערב, כשכל אחד מהם חזר הביתה מעבודתו, קתרין שמה לב שבעלה מתנהג בצורה לא שגרתית וכשהיא שאלה אותו לשלומו הוא מיד ענה: "אני רוצה להתגרש". 

"אחרי המשפט הזה הכל נהיה מטושטש. הייתי כל כך המומה וכששאלתי אותו למה הוא פשוט אמר שהוא כבר לא אוהב אותי ושהנישואים שלנו לא עובדים", סיפרה הצעירה שבורת הלב. כשהלכה להתנחם אצל קרוביה, שהיו מופתעים גם כן מהעניין, הם החלו לחשוד שאולי טים ניהל רומן שגרם לו לשנות את דעתו בנוגע לזוגיות ביניהם. לדבריה, הכל נהיה גרוע יותר כשגם חברתה הטובה ביותר החלה להתרחק ממנה ונעדרה ממפגשים חברתיים. 

אחרי שבכתה לאמה על הסיטואציה הכואבת, קתרין החליטה להרים טלפון לאחת מחברותיה כדי שיפגשו במסעדה. "כשהגעתי היא הייתה נראית עייפה ועצבנית ואמרה מיד שיש לה משהו לספר לי. עוד לא הספקתי להתיישב והיא כבר אמרה לי שאחת הבנות בחבורה שלנו נמצאת בקשר רומנטי עם טים", היא סיפרה. בהמשך, קתרין ניסתה להתקשר לטים ולחברה לשעבר, אלא שאף אחד מהם לא ענה לה. כשהיא התקשרה אל מקום עבודתה של החברה נאמר לה שהיא נמצאת בחופשה, ואז הכל הסתדר – טים והמאהבת נסעו לטיול הרומנטי שהם תכננו יחד.